Nekad Bomben1 | Medlem ansökning [svantii] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bomben1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Philip0101

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Josef Hamilton , 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, modig, positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär josef är född i tyskland, han bodde i tyskland med hans mamma, bror och pappa. Josef föddes i en väldigt rik familj, men några år efter han föddes så gick hans pappa i konkurs, de bodde ute på gatan i 3 år tills hans pappa hittade jobb i sverige, de valde att flytta dit och hyra en lägenhet där, josef insåg att det skedde väldigt mycket kriminalitet i detta område som han bodde i och han ville förändra på det, så han valde att gå en polis utbilding och sedan ta intervjun och han fick jobbet, i nu läget så är josef en väldigt glad man med 1 fru och en son som heter gabriel valki.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och långa scenarion, jag kan bidra med en karaktär som följer alla serverns regler, jag kan bidra med en väldigt hög och seriös rp nivå och till sist men inte minst så kan jag bidra med en karaktär som sprider positivitet och ger ett bra inflytande på serverns rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för bådaa parterna och inte bara för sig själv i ett scenario som te.x om jag kidnappar någon att jag inte ska gå kidnappa han igen efter 10 minuter eftersom att det blir väldigt tråkigt från hans sida och det tyder på att man spelar för makt och pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har tidigare brytit mot serverns, regler det jag gjorde var att jag pratade ooc, jag lärde mig av mina misstag och har aldrig gjort om det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: när man använder sitt fordon som ett vapen RDM: när man dödare någon utan en andledning Powergaming: när man inte rpar på sina skador Fear rp: när man inte värnar om sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad Anledning: Passeringstiden på 72h har utgått!

Du kan söka igen om 24h!

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka