Accepterad Bomba | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bomba

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198376623365

Vad är ditt namn i verkligheten? William Udden

Vad är ditt discord namn? Bomba#3495

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hadarin Abdi Junior och är 20 bast och har mycket att leva till. Han är en väldig pålitlig karaktär att lita på. Han älskar att hjälpa nya människor, han är en väldigt trevlig kille men om man går på han nerver så ryker han till. Han är en hög ljud person. Han älskar kvinnor och respekterar dom med hela hans hjärta men om dom är för uppkäftiga så kommer han nog brinna till, som sagt han vill hitta kärleken men en grej som han älskar mer än kärlek är pengar och gör vad som krävs för att få dom. Fotboll älskar han så mycket det är de bästa han vet samt att festa och att gå till klubben. Hadarin kommer från ett land som heter Jamaica där han är uppväxt i men han flyttade från Jamaica när han var 10 år gammal. Hadarin fick namnet Abdi ifrån sin pappa, men han har ingen kontakt med honom för att han lämnade hans mamma när han var 4 år. Tillslut så gillar han att vara med sina vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på eran server ett tag nu och skulle vilja tillföra mer. Tycker eran server är super rolig och seriös så jag har fått upp mitt intresse super mycket för den. Ska tillföra roliga scener och ett seriöst RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag har spelat på eran server innan och den är väldigt bra och rolig, jag har redan påbörjat ett konto och vill gärna fortsätta med det och utveckla kontot. Och jag har testat andra servrar och ni är absolut bäst av alla.

Hur hittade du Multistaden? En kompis till mig sa att denna serven var en bra rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hålla en seriös RP och tillföra roliga scener för andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat på Swedish knight men tycker den här är den bästa av alla och vill bara spela den här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka