Nekad Bologonez | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bologonez

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199379083882/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Bologonez#0001

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ,Mohamed ali och han är född 2000-05-07 alltså 21 år gammal! Han har varit med om mycket droger och vapen som liten var han en mobbare då han varti slags mål hans pappa slog han när han liten va i skolan. Han ville få stopp på det där så han ville polis
Jag ska bli wl för jag vill bli snut, kunna bli assistent i framtiden då inte käns säker för de är drog missbruk staden ! jag ska också bli wl för att höja min rp nivå kunna rp:a jag vill spela med mina vänner och ha lite kul när jag polis
Jag vill bli wl för att jag vill då bli polis. min brorsa min kusin kompis anders Svennson tror jag han heter och han är polis. Jag vill också bli wl för man kan göra så mycket annat dp t.ex skaffa jobb, göra mer i dc:n t.ex bli krim "exempel only" osv!
jag vill bli stor polis en dag jag vill rikspolischef så om den kommer en dålig person och vill polis jag säga nej han inte glad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill utveckla min rp så mycket som möjligt.Tex jag vill kunna få ett jobb starta en ekonomi och kunna ha roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp och snäll trevlig mot alla kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Sorry kan inte de här men kan lära mig

Hur hittade du Unive? Spelat men inte är wh

Nekad vill att du ska ta reda på vad Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? är

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka