Nekad Bologonez | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bologonez

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? dunkeen23

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Stenberg, Föddes 2000-01-04. Elias har haft en inte så märkvärdig uppväxt, växte upp i stockholm och hade overall en väldigt lycklig barndom. Han är väldigt impulsiv och gillar att göra saker som det finns stor risk i att göra. Hans mål som liten var att bli mekaniker och senare uppnådde han det målet. Det gick bra för han i skolan och han hade bra föräldrar med bra jobb osv. Hans första jobb blev att jobba i en musikaffär i kassan men bytte rätt så snabbt senare till mekaniker efter en lång utbildning. Det var det han hade viljat göra sen han var liten och han var glad att han hade fått möjligheten att bli det. Han jobbade hos mekaniker firman ett bra tag innan han kom på att han ville bli sjukvårdare. Han började utbilda sig till sjukvårdare och det tog stor del av hans tid. Han kunde det mesta med utbildningen och väntar just nu på svar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med en bra socialrp, en rp som är rolig för båda parterna. Jag kommer bidra med bra scenarion som är utvecklade och som alltid håller en hög rp nivå, jag kommer också kunna bidra med en unik och rolig rp på servern som kommer bidra med roligare scenarion för alla som jag rpar med. jag kommer försöka uppnå en nivå på min rp där jag kan vara ett bra ansikte utåt för unives rp och för andra att kunna lära sig att rpa så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra rpn rolig för båda parterna i ALLA olika scenarion. Har man ett val mellan att göra ett scenario lite tråkigare eller att förlora ett scenario genom att t.ex bli gripen av en polis efter ett rån så ska man alltid välja vägen som gör scenariot roligt för båda. Man ska ALDRIG gå in i ett scenario eller starta ett scenario om man går in i scenariot för att vinna det,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag, Fear rp: Innebär att du ska värna om ditt liv och inte spela som att du kan dö och respawna. Sunt för nuft: Du ska rpa realistiskt och inte utföra saker som aldrig skulle hänt i verkligheten. Combatt Logg: Lämnar i ett scenario för att undvika det såsom att inte bli tagen av polisen. Powergaming: 1 och 2 finns 1 är att du ska rpa på dina skader du får ingame. 2 är att du inte ska spela för bara makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? . Jag har rollspelat på bryggeriet roleplay under en lång tid och hade en välkänd karaktär där när jag spelade där, Jag lärde mig mycket inom rp därifrån!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka