Accepterad Bollpod | Medlem ansökning [melvin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Aktiv Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? bollpod#2085

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joakim Lund som föddes år 2000 i en kommun som heter Fagersta och älskar att arbeta med bilar, och köra dom såklart. Han gillar även att spela fotboll och tennis med sina bästa vänner Lars Gunnarsson och Lukas Gran. Joakim hade ganska dåligt betyd i alla ämnen i grundskolan, Han blev utkastad ur gymnasiumet som han gick på eftersom han inte kom till skolan så mycket utan var hemma och sov mesta tiden av den fina dagen. Hans pappa lämnade honom som liten och hans mamma dog i en flygplans krasch påväg till maldiverna. Han har en bror som bor i Australien och ingen har pengarna för en flygresa till varandra och därför kan inte dom träffas längre. Joakim han knappt några pengar eftersom han har spenderat allt på en bil som han sover i för tillfället. Jocke gillar också att hänga med sina vänner och när han inte gör det så känner han sig ledsen när han inte har något att göra. Det är en av anledningarna han är väldigt desperat efter ett jobb just nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem för att jag kommer bidra med bra scenarion som är underhållande, utvecklade och roliga scenarion som är roliga för alla parter. Jag lallar inte och jag kommer RPa seriöst på denna server. Jag kommer bidra med social och seriös rp till krim rpn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att försöka göra scenariot så att båda parterna kan gå där ifrån och känna sig nöjda/glada efter scenariot och att ingen är arg på någon i den andra parten.

Hur hittade du Unive? Jag började spela när min kompis sa att jag borde ladda ner fivem och köra på denna server men sen så slutade jag spela ett ganska långt tag och nu ville jag börja spela igen för att mina kompisar började spela igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka