Nekad Bollpod | Medlem ansökning [1,Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Aktiv Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Bollpod

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joakim Lund och är född 2000-05-14. Jag har spelat som Joakim väldigt länge med och är en välutvecklad karaktär. Joakims intressen är kriminella ting som vapen och drog handel till exempel. Men även är Joakim intresserad av bilar och gillar fina bilar. När Joakim var liten så hade han många kompisar i skolan och han var ett "normalt" barn, med mamma, pappa, syster, hund och villa. Men senare när hans föräldrar dog och hans syster har slutit kontakten med Joakim så har han blivit mer och mer insatt i kriminalitet, gått med i flertal gäng och tjänat mycket pengar på olagliga vis. Joakim har förlorat sina 2 allra bästa vänner på grund av kriminaliteten. Det var några som ville göra Joakim ledsen så dom tog Joakims kompisar. efter det så ångrar Joakim så mycket att han har dragit sig in i kriminaliteten men han kan inte sluta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra, välutvecklad, rolig, underhållande, långdragna, och professionella scenarion med mig och mina kompisar. Jag kommer rpa endast för att ha roligt och göra det roligt för andra spelare. Alltså så kommer jag inte spela endast för min och mina kompisars vinning utan jag kommer spela för alla andra på servern, att göra någons dag lite gladare är väldigt roligt för mig. Jag kommer spela professionellt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario menas med att jag inte ska spela för min egen vinning, utan jag ska spela för att ha kul. Inte göra det jobbigt för andra i deras rollspelande. Ett exempel inom krim RPn kan vara att jag och mitt gäng ska ha ett möte med motståndar gänget, och vi kommer till platsen och drar vapen på dom och rånar dom för att få pengar och döda dom för att få respekt och vinna krig. Detta är konstig och tråkig RP vilket jag inte stöttar, jag kommer gå för att spela inom sunt förnuft och social RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla grund regler inom Fivem Roleplay och Unives egna regler kommer jag att sätta mig in i när jag kommer vidare till intervju. Ett exempel på en regel är Sunt förnuft vilket kort och gott betyder att man inte ska göra något som inte skulle hända IRL. Till exempel att man inte ska gå upp till ett gäng hus och säga att dom suger eller så. Väldigt dåligt exempel men jag tror ni förstår vad jag vill komma fram till :))

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har varit staff på unive tidigare och spelat på unive lite till och från sedan september 2020. Jag har över 2500 timmar på endast fivem roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget jag behöver berätta :))

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka