Nekad Bollpod | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Icke Medlem
Meddelanden
517
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? Bollpod

Vem var det som bannade dig? Zem

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: soDhZqj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag gjorde /die efter att blivit nedskjuten i en skottlossning för att undvika ett kidnappnings scenario. Jag förstår att detta var dumt och det är pinsamt för mig när jag tänker tillbaka på det och jag vet att det var fel och jag vet att jag aldrig kommer göra om detta, absolut aldrig just pågrund av denna ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte från Mirror Park i min SAAB 9-5 import och fick syn på Oblock som är ett gäng som vi hade vapenvila med just då (jag känner även bossen lite) Jag tänkte åka fram till personen och snacka lite (absolut inte om att skjuta honom eller kidnappa utan endast för att snacka lite eftersom vi hade vapenvila då.) Jag åker mot Oblock bilen och dom åker ifrån, jag följer efter och tutar för att få honom att stanna för att prata med mig. Jag behövde jaga honom ganska länge runt hans hus bara för att få prata med dom. sedan åker han ner på deras gata och då kommer hans kompis fram och börjar dumpa skott mot min bil jag åker ifrån lite och dom följer efter. allt detta händer som en chock som mig eftersom att jag endast försökte prata med dem. När jag har åkt ifrån lite så har dom kommit ikapp och försöker skjuta mig antog jag så jag hoppar ut och skjuter hej vilt och jag får panik för deras skottsäkra bilar (jag klagar inte över att dom skjuter i skottsäkra bilar utan jag nämner det bara för storyn) Sedan lyckas dom skjuta mina fötter och jag faller ner på backen. Då gör jag det största misstaget jag kan göra då, jag skrev /die i chatten och jag undvek scenariot. Jag förstår att detta var dumt av mig och jag kommer absolut inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en 100% giltig ban och jag kommer aldrig göra om det. Jag förstår vad jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många av mina tidigare bans har varit felaktiga som jag har fått unban direkt efter för. Men dom som var giltiga kommer jag inte ihåg så mycket av då det var länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat sluta tänka på powergaming och att bara ha kvar vapen. Jag borde ha bara låtit dom kidnappa mig och göra ett roligt scenario utav det. Jag vet att jag gjorde fel med detta och jag hoppas att ni förstår att jag verkligen ångrar mig och att jag aldrig kommer göra om detta och att jag alltid kommer tänka på detta och jag kommer ha skam i kroppen varje gång jag tänker på denna ban. Jag vet att jag aldrig kommer göra om detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har lärt mig att det absolut inte är värt att göra /die eller clogg och man kommer bli påkommen om man gör det. Det är inte heller roligt för andra parten eftersom att dom också missar ett roligt scenario. Jag vet att jag absolut inte kommer göra om detta och jag hoppas att ni kan förstå det. Jag har lärt mig att aldrig göra detta igen. Jag kommer följa alla regler på unive i framtiden och jag hoppas att ni kan lita på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka