Accepterad Bollpod | Ban Överklagan [Spartan36]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Aktiv Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? Bollpod

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gjorde ett så stort misstag när jag såg en person rikta på mig och jag väljer då att åka ifrån och köra in i personen och skjuta ner honom. Detta scenario var ett jätte dåligt scenario och allt var pågrund av mig och jag har lärt mig så mycket efter detta. Jag har förbättrat mig själv och min RP efter denna bann och detta kommer absolut inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt i min gängbil (en röd lamborghini URUS) nästan precis utanför mitt gänghus, sedan ser jag en individ som åker en motorcykel precis på vägen utanför mitt gänghus, då kör jag fram till honom inga konstigheter, sedan säger han att jag ska berätta vem jag är och vad jag heter osv, jag säger att han ska säga vem han var först, vi håller på så i cirka 10 sekunder innan han väljer att rikta en pistol mot mig och säger "du ska svara på mina frågor" eller liknande, sedan väljer jag att köra fram en bit, sedan backa in i honom (dum som jag är) och sedan hoppa ut och skjuta honom och dumpa honom. Jag förstår nu i efterhand att detta var väldigt dumt av mig och att det var jag som förstörde detta scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% giltig ban och jag håller med om det staffsen har valt att ge mig för straff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer tyvärr inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag hade kunnat följt med på hans scenario och inte vara självisk och försöka vinna scenariot, jag skulle bara berättat vem jag var osv för att fortsätta scenariot och försöka fördröja scenariot och göra det längre för bättre och roligare RP för båda parter. Detta var ett så stort misstag i min RP och jag förstår nu mer om rolig RP och hur man ska göra ett scenario "bra" om man ska kalla det så.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har lärt mig att det gynnar ingen att vara självisk i sin RP och man ska alltid spela för att göra roliga scenarion för ALLA parter och inte bara för sig själv. Jag har lärt mig att aldrig göra om detta igen och spela efter ett roligare moment i mina scenarion som jag skapar, och även att göra det roligt för andra parter i deras RP så att alla blir nöjda och glada i sin RP här på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka