Nekad Bollpod | Ban Överklagan [Spartan36]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Icke Medlem
Meddelanden
517
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? Bollpod

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: IMG_7618.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gjorde ett så stort misstag när jag valde att åka ifrån en person som riktade på mig och sedan köra på honom för att inte vara med i hans RP. Detta var så himla dumt av mig och jag ångrar mig grovt. Detta kommer aldrig hända igen och jag har lärt mig mycket mer om mig själv och min RP och hur jag ska förbättra den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt i min bil precis utanför mitt gänghus och då ser jag en person som revvar sin motor precis utanför huset. Jag kör fram till honom och han frågar vem jag är och vad jag heter, då säger jag att jag inte kommer berätta det och att han ska dra, då tar han upp en pistol och riktar den mot mig och säger du ska berätta vad du heter och att jag ska svara på hans frågor, då väljer jag (dum som jag är) att köra fram en bit, köra bak på honom och hoppar ut och skjuter honom. Detta var så himla dumt av mig och detta kommer inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% giltig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer tyvärr inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat vara med på hans scenario och inte förstöra det med att döda honom. Jag hade bara kunnat lyssnat på honom och följt med honom i hans RP vilket jag nu har lärt mig att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har utvecklat min RP utifrån detta scenario och jag vet hur jag ska utveckla min karaktär i hans RP. Jag ångrar detta så mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka