Nekad Bollpod | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Icke Medlem
Meddelanden
517
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? bollpod141 men kontot som var bannat heter bollpod.141 så kolla efter det ifall det första inte funkade

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image2.pngima22ge.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jakob valde att banna mig eftersom att jag gjorde det största misstaget online för mig just då. Att spela på servern med aimbot pluss att jag ban evadade. Det står att jag var bannad 5 gånger senaste 3 månaderna men det är buggat senaste gången jag var bannad var 5 månader sedan tror jag. Ni kan även kolla detta i loggsen. Jag vet att detta var otroligt omoget, stört och tråkigt för RPns skull.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och mina kompisar stannade vid ett garage för att göra nått, vi hade precis rymt från en bil som jagade oss. Då ringer Jaakob10 mig i staff samtal Ingame och säger att jag behöver hoppa support annars får jag perma ban. Jag hoppade support och dom visade mig ett klipp på hur jag aimbottar på en person. Jag skämdes redan då i support väldigt mycket. Sedan visade en tjej min youtube kanal som hade "montages" på sig (Alla dessa filmer har jag tagit ner från kanalen). Då väljer dom att PC checka mig vilket jag 100% förstår. Jag blir Pc checkad, sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel och jag ångrar detta så enormt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här tidigare, jag kommer inte ihåg tyvärr då det var väldigt länge sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt vad jag ska skriva på denna frågan. Det är väldigt mycket jag hade kunnat göra annorlunda. Att inte ha aimbot, inte göra en ban överklagan innan jag gick in igen. Osv. Det enda jag vet nu är att jag hade verkligen inte suttit i denna situation igen ifall jag fick en till chans på unive. Jag har verkligen växt upp efter detta, Jag är liksom 16 nu blir 17 i maj, jag har verkligen mognat som person under tiden jag har varit bannad och är verkligen redo för att komma tillbaka till RPn. Speciellt Polis RPn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har fått mycket bättre konsekvens tänk och förstår att jag aldrig kommer kunna komma undan med att bryta mot reglerna. Även IRL har jag verkligen blivit större som person, med studier, inte hitta på stök, osv. Detta hjälpte verkligen mig som person genom att inse att jag aldrig kommer kunna komma undan med skit. Jag är verkligen redo att komma tillbaka till unive och hoppas att ni kommer kunna ge mig en ny chans. Älskar verkligen unive och har gjort sedan jag började där runt september 2020. Unive och Fivem överlag har verkligen varit en stor del för mig och mina vänner och jag har skapat så mycket minnen här på unive med vänner. Har tänkt på unive varje kväll i princip som jag är själv så tänker jag tillbaka på alla minnen och klipps när vi hade så sjukt roligt. Vi alla vill verkligen komma tillbaka med ny bra RP till unive och kanske polis kåren. Och hoppas att jag kan få en till chans jag skulle verkligen inte göra er besvikna. Tack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka