Nekad Bollpod | Ban Överklagan (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Icke Medlem
Meddelanden
517
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? bollpod

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: uMsKWAI.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig för att jag bröt mot regeln cop bait och det var väldigt dumt av mig. Jag tänkte mig inte för någonting men när vi först började så var det civilare som var där så jag som inte har spelat fivem på länge tänkte att det var några medlemmar som bara åker runt så jag gick fram och skulle ha lite roligt men när det var en polis bil så tänkte jag inte att jag skulle sluta utan jag bara fortsatte. Jag vet att det var dumt från första början att fråga om sånt. Jag kommer inte göra om detta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän åkte till körskolan där vi ser en vit volvo som då var en civil polis bil och vi åkte upp och "lallade" lite och sa om dom ville köpa grejer sen såg vi att det var en polis men jag ville rpa med dom poliserna så dum som jag var så fortsatte jag prata om sånt vilket var väldigt dumt och jag ångrar det så mycket. Sedan efter ett tag blir jag bannad. Jag vet att det var väldigt dumt och jag har verkligen lärt mig en läxa och nu vet jag att verkligen inte "lalla" med snutar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban och jag har lärt mig en läxa till framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, jag har spelat sen 2020 men jag vet att jag har gjort misstag tidigare. Men jag kommer inte ihåg vad det var för tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara skitit i att fortsätta prata om det när jag VISSTE att det var poliser och jag vet att jag gjorde fel i detta. Jag kommer aldrig mer försöka "lalla" på det sättet mot någon inte bara poliser utan jag kommer fortsätta med min utvecklade och seriösa RP som jag vet att jag kan få fram. Jag kommer aldrig göra om detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har 100% lärt mig en läxa efter detta och det var att aldrig mer "lalla" om att göra kriminella saker mot randoms. Speciellt inte poliser. Jag förstår att det var copbait och nu har jag lärt mig en riktig läxa. Jag kommer att tänka på detta hela tiden under tiden jag rpar. Jag vet att jag kan bättre än detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka