Accepterad Bollpod | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Icke Medlem
Meddelanden
517
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? Bollpod

Vem var det som bannade dig? Alexandarr

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att staffen valde att banna mig för att jag bröt mot regeln "FearRp", då jag satt i en bil med en MC klubbs medlem som riktade vapen mot mig. Jag valde då att ignorera att denna person riktade vapen mot mig och jag tänkte inte på konsekvenserna som denna klubb medlem kunde göra mot mig i det scenariot. I efterhand efter att ha pratat med Alexandarr privat så förstår jag vad jag har gjort för fel och jag kommer tänka på detta i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var vid trygghansa och såg att det skedde lite aktiviteter där. Jag åkte fram till en polis och 2 MC klubbs medlemmar och jag revvade bilen som jag satt i. Direkt då så blev 1 av mc medlemmarna väldigt sura och skrek åt mig på ett respektlöst sätt. Då kände jag att jag inte tänker låta dessa människor "behandla" mig på detta respektlösa sättet så jag fortsätter. Dom sparkar på bilen och drar ut mig sedan sätter jag mig i bilen igen och låser innifrån. då hoppar en Mc medlem in i bilen och stannar där. Då åker jag ifrån och hans vän följer efter. Jag tappar hans vän och då börjar personen i bilen rikta på mig. Då väljer jag att ignorera detta och säga saker som "jag bryr mig inte om att dö" och liknande. Sedan hoppar mc medlemmen ut och skjuter mot mig medans jag åker iväg. och efter 3 sekunder ungefär av att fly från skotten så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en giltig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer tyvärr inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bara förstå att jag behöver rpa enligt regeln "FearRp" och vänja om mitt liv. Jag förstår att jag gjorde fel i detta scenario och jag kommer tänka på detta i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag absolut. Jag har lärt mig mer om FearRp och hur jag ska göra för att följa den regeln till 100% och jag vet vad jag ska göra annorlunda när ett liknande scenario förekommer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka