Nekad Bollpod | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Aktiv Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? bollpod141 men kontot som var bannat heter bollpod.141 så kolla efter det ifall det första inte funkade

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Jaakob10 samt Rozi bannade mig eftersom att jag valde att spela med aimbot på servern, jag vet att detta var väldigt fel utav mig och jag har lärt mig så mycket efter detta. Montagen som jag blev bannad för har jag raderat permanent och har inga planer på att skapa fler montage ifall jag blir godkänd in på servern igen. Jag ber faktiskt från botten av mitt hjärta om ursäkt för detta och jag vet att jag har gjort fel men jag har verkligen ångrat mig och jag vill verkligen ha en till chans och denna gången kommer jag inte att sumpa bort den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag var uppe i paleto med mina polare och väntade på att dom skulle bli klara vid garaget och då siktade jag på dom med aimbot vilket var jätte pinsamt då Jaakob10 ringde mig i staff samtal och sa till mig att hoppa support och att ifall jag loggade skulle jag få perma ban, vilket jag förstod. Då hoppar jag support och Jaakob10 och Rozi pc checkar mig och testar mig ingame, dom hittade ingenting på datorn men jag erkänner nu att jag hade aimbot på datorn och att jag använde det. Ifall ni vill pc checka mig nu också så är jag öppen för det. Men efter ett tag så hittade Rozi min youtube kanal där jag hade lagt upp montage där jag skjuter med aimbot på unive vilket inte finns kvar längre. Allt detta skäms jag för och nu har det snart gått ett år tror jag sedan jag gjorde detta och jag har lärt mig väldigt mycket från denna ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad här tidigare. Men jag kommer tyvärr inte riktigt ihåg det som hänt men jag kan alla regler inom fivem men kanske inte alla nya regler på specifikt unive men det kommer jag plugga ifall jag får komma tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är väll att bara tänka lite mognare och inte vilja förstöra för alla andra spelare hela tiden. Men nu har jag verkligen tänkt över allt detta och jag vet ju om att jag kan bättre och att jag är mognare än vad jag var på den tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har lärt mig att alltid bidra med gott exempel för alla andra spelare och kunna lyfta en servers rykte med att spela professionellt istället. Annars får man självklart konsekvenser. Jag har lärt mig att det aldrig lönar sig i slutändan när man fuskar till sig saker i livet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka