Nekad Bollpod | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Icke Medlem
Meddelanden
517
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696/

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? tunix.141

Vem var det som bannade dig? Jaakoob10

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (3).pngimage (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag hade aimbot på eran server, hade montage uppe (Har tagit ner dom för länge sen) Samt jag har inte ens kvar något aimbot och jag har inte ens haft tanken på att använda det. Sedan valde dom att banna mig för att jag blev ban wipad så jag gick in med ett nytt discord konto och spelade igen. Detta fick staffsen reda på och dom visste att det var jag, men det jag inte visste var att jag behövde ändå ansöka om unban, jag trodde att när man blir unbannad på sån wipe så kan man spela ändå, men detta var alltså inte sant.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad på discord minns jag inte, det var 6 månader sedan, Men det som hände innan jag blev bannad efter denna wipen så var det så att jag blev kallad till support för pc check, jag hoppade support, dom visade en video på när jag "lockade" på min kompis när vi bara stod och chillade, Så dom pc checkade mig, Jag står för att jag använde Aimbot men jag vet nu att jag ångrar detta sjukt mycket, Och jag tänker aldrig göra om detta, har tänkt på detta i 2 månader nu och jag kommer aldrig göra om det, har haft så mycket tid på mig att tänka över detta och jag har kommit fram till att jag vet vad jag gjorde fel och jag kommer aldrig använda detta igen. Så onödigt gjort av mig. Vill bara tillbaks på unive och rollspela, På riktigt denna gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en 100% Giltig ban. Jag står för jag gjorde. Och jag ångrar det grovt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par gånger tidigare, kommer inte ihåg så mycket från det, det var ganska länge sedan och jag har haft denna bannen att tänka på sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske inte hade kunnat göra så mycket annorlunda just då, jag tror med på att man lär sig av sina misstag och det har jag verkligen gjort. Jag ångrar detta så himla mycket och jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans att komma tillbaka till unive och Rpa på riktigt denna gång. Jag vill verkligen komma tillbaka och det var så onödigt att inte bara kunna göra en ban överklagan innan jag "ville komma tillbaka" liksom på grund av Wipen. Jag saknar unive så himla mycket och är verkligen redo på att kunna komma tillbaka bättre än någonsin. Hoppas att du kan kunna låta mig komma tillbaka Jakob, Om det är du som läser denna, Jag vill verkligen att du ska förstå hur mycket jag ångrar mig och ber om ursäkt genom denna ban överklagan. det har gått 2 månader nu och jag kan förstå om du tycker att det är kort tid men vill verkligen säga att jag har tänkt på detta så himla länge och vill verkligen komma tillbaka. Snälla ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, självklart har jag lärt mig någonting från detta. jag kommer RPa påriktigt och inte bara gå in på servern för att skjuta mot andra gäng. Utan jag vill komma in på servern för att ha roligt med vänner jag skaffar på servern. Och jag har absolut ingen tanke med att fortsätta använda tredjeparts mjukvaror igen. Jag hatar mitt gamla jag och är redo för att förändras. Alla montage är raderade och kommer aldrig mer komma upp igen. Jag vill förändras och komma tillbaka med ny RP känsla som är bättre än någonsin. Så snälla Jakob eller philip eller vem det är som läser detta, ge mig en till chans och låt mig visa mina nya kunskaper inom RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja absolut.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka