Nekad Bollpod | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Aktiv Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ditt discordnamn: bollpod#2085

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2008

Varför ska just du bli staff?
Jag ansöker eftersom jag vill hjälpa servern och det har jag alltid försökt göra så gott jag kan. Jag vill vara med att förändra RPn på Unive RP så gott jag kan. Jag vill hjälpa alla som är både erfarna och nya rollspelare. Jag skulle tillbringa all min lediga tid till Unive och hjälpa till, och göra allt jag kan för att göra RPn på unive mycket bättre och lära nya spelare mer om unive RP. Jag vill vara med och förändra serverns RP till det bättre och hjälpa spelarna. Jag vill spendera min tid på att försöka utveckla RPn och genom att till exempel specca scenarion eller bara allmän specc. Samt hjälpa folk i support, pm eller på forumet med banöverklagande och liknande. jag skulle säga att jag är mogen och kan ta kritik på ett bra sätt. Jag kan även ta hand om stress väldigt bra. Jag vet hur jag ska agera under stress.
Jag skulle alltid vara trevlig när jag pratar med spelare och alltid försöka komma på en lösning som funkar för alla och ta dom åtgärder som behövs och inte vara partisk, Jag skulle inte vara partisk under några omständigheter så även om det är min vän eller bekant så skulle jag inte behandla dom olika bara för att jag känner dom utan jag skulle ta dom åtgärder som behövs även för dom. Om någon skulle av någon anledning vara otrevlig mot mig eller någon annan i support eller ooc så skulle jag försöka lösa det istället för att ta åtgärder direkt om det inte är väldigt grovt. När någon är otrevlig så tar jag inte det som något elakt utan jag försöker ta det som kritik och försöka bättra mig. Jag vill alltid ge folk en chans att förbättra sig och hoppas att dom lär sig efter något som har hänt.
Jag är en väldigt hjälpsam och snäll person som vill att alla ska kunna känna att dom mår bra och har det bra på Unive. Jag skulle alltid hålla mig proffsig även om jag skulle vara irriterad. Jag tar staff arbetet väldigt seriöst och jag skulle inte tramsa eller försöka vara rolig när jag är i ett ärende, som sagt jag skulle alltid hålla mig proffsig när jag pratar. Jag skulle ta staff arbetet som ett jobb. Jag skulle försöka berätta tydligt och utförligt när jag pratar så att medlemmarna förstår och inte missförstår mig, och om jag märker att dom inte verkar förstå så skulle jag ta den tid som behövs och förklara så att dom förstår. Annars kan det bli väldigt fel i vissa sammanhang.

Jag kan dom flesta staff kommandon men om det är något jag inte vet så jag lär jag mig väldigt snabbt
/toggleid Visar personernas ID över deras huvuden
/togglename Visar personernas steam namn och ID över deras huvuden
/togglechat Stänger av chattflödet för mig själv
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar en person (på tid betyder 0.5 en halv dag, och 1 betyder en dag osv. Och 0 betyder att man permanent bannar en person, Det är alltid den sista utvägen enligt mig)
/sqlunban (hex id) betyder att man unbannar en person
/noclip man går in i noclip (används för att specca)
/revive (id) revivar en person
/svban (id) (anledning) ett enklare sätt att banna någon (om man bara behöver banna någon i en timme)
/sc staff chatt
/sv servervakt chatt
/v (spawn namn) man spawnar in ett fordon
/dv man raderar ett fordon (kommer tillbaka till garaget till nästa restart)
/specc (id) man speccar någon men inte i noclip (jag tror detta finns)
/specc off man slutar specca
/giveitem (id) (item) (mängd) ger ett föremål till en person
/clearinventory (id) raderar allt i ens inventory
/ooc man skriver ut ett meddelande som hela servern kan se
/clearall rensar chatten för alla
/kill (id) dödar en person

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Detta är tiderna jag slutar

Måndagar : 16:05
Tisdagar : 15:20 och ibland 16:10
Onsdagar : 15:00
Torsdagar : 16:10
Fredagar : 15:15

När jag är hemma hos min pappa så tar det cirka 30 minuter för mig att ta mig hem
När jag är hos mamma så tar det runt 20 - 30 minuter att ta mig hem

Då kan jag vara aktiv till klockan 21 eller 22
På helger så kan jag vara aktiv hela dagarna

Jag kan även vara aktiv i discord och forumet när jag är i skolan då jag har en egen skoldator som jag kan använda.

Hur länge har du spelat på Unive? När jag först började var det september 2020 och spelade i typ 5 månader sen tog jag en paus från RP, Sen kom jag tillbaka och Rollspelade som kriminell. Sen tog jag en till paus i någon vecka sen kom jag tillbaka och nu har jag spelat i ungefär 2 - 3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inga riktiga staff erfarenheter men jag har varit SV och medlemskaps ansvarig förut, jag har även kollat när andra utför staff arbete.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte för tillfället men det kanske kommer i framtiden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka