- Meddelanden
- 517
- Reaction score
- 58
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad heter du på discord? bollpod#2085
Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Så fort jag kommer hem ifrån skolan så brukar jag gå in på unive och börja RPa. Jag brukar sluta vid 14:00 Då är jag hemma typ 14:40. då spelar jag till klockan 22 ungefär. Men på helger och lov då brukar jag spela från 11:00 till 23:00 kan bli längre. Med pauser imellan.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev senast medlem i juni 2022 men jag har varit medlem och tagit pauser sedan 2020 i september
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1040770780297953363/1082956072249217075/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är till för att hjälpa alla staffs med mindre lall, buggar och liknande. När någon regelbrytning sker som servervakter ser ska antingen dom ta åtgärder på om det inte är så jätte grovt. Men om något större händer då ska vi omedelbart rapportera det till staffs om det behövs. Då kan vi använda oss utav kommandon /svban (id) och /kick (id). Om någon behöver revv för att personen dog av bugg eller om det var en polis övning som vi sköt på med gummiskott. Då kan vi använda oss utav /revive (id) för att fortsätta scenariot. Men servervakter kan även underlätta för serverns prestanda med kommandot /dv (radie) för att ta bort bilar som kan ta på serverns prestanda. Man kan även använda det om bilen börjar bugga så att man måste få bort den.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa till mer och kunna underlätta scenarion i polisen på till exempel utbildningar. Och att lallare ska börja förstå att dom inte kan hålla på så dom gör. Jag vill kunna hjälpa till staffsen/servern och så att alla kan känna att det är bra rp och att dom har roligt när dom spelar. Jag ser mycket lallande när jag är ute och rpar som polis och då känner jag att det behövs ta åtgärder på vissa av dessa personer. Och då kan jag vara där för att ta dess åtgärder som behövs. Och jag som polis kan känna att det är bra att vara servervakt när man är polis för att man träffas ganska många människor och vi är ute med folk jämnt. Och på övningar/utbildningar inom polisen kan det vara skönt att ha en sv.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man till exempel när man revivar sig själv eller någon annan när man inte ska. Typ om man har dött i ett scenario så ska man inte revva personen dom får rpa vidare. Man ska inte banna någon för att man stör sig på dom eller liknande. Man ska bara banna om man behöver. Eller typ kickar/bannar någon för att undvika ett scenario med dom (typ att om dom ska råna dig så ska man inte kicka/banna dom för att undvika det.)
Vad heter du på discord? bollpod#2085
Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Så fort jag kommer hem ifrån skolan så brukar jag gå in på unive och börja RPa. Jag brukar sluta vid 14:00 Då är jag hemma typ 14:40. då spelar jag till klockan 22 ungefär. Men på helger och lov då brukar jag spela från 11:00 till 23:00 kan bli längre. Med pauser imellan.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev senast medlem i juni 2022 men jag har varit medlem och tagit pauser sedan 2020 i september
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1040770780297953363/1082956072249217075/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är till för att hjälpa alla staffs med mindre lall, buggar och liknande. När någon regelbrytning sker som servervakter ser ska antingen dom ta åtgärder på om det inte är så jätte grovt. Men om något större händer då ska vi omedelbart rapportera det till staffs om det behövs. Då kan vi använda oss utav kommandon /svban (id) och /kick (id). Om någon behöver revv för att personen dog av bugg eller om det var en polis övning som vi sköt på med gummiskott. Då kan vi använda oss utav /revive (id) för att fortsätta scenariot. Men servervakter kan även underlätta för serverns prestanda med kommandot /dv (radie) för att ta bort bilar som kan ta på serverns prestanda. Man kan även använda det om bilen börjar bugga så att man måste få bort den.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa till mer och kunna underlätta scenarion i polisen på till exempel utbildningar. Och att lallare ska börja förstå att dom inte kan hålla på så dom gör. Jag vill kunna hjälpa till staffsen/servern och så att alla kan känna att det är bra rp och att dom har roligt när dom spelar. Jag ser mycket lallande när jag är ute och rpar som polis och då känner jag att det behövs ta åtgärder på vissa av dessa personer. Och då kan jag vara där för att ta dess åtgärder som behövs. Och jag som polis kan känna att det är bra att vara servervakt när man är polis för att man träffas ganska många människor och vi är ute med folk jämnt. Och på övningar/utbildningar inom polisen kan det vara skönt att ha en sv.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man till exempel när man revivar sig själv eller någon annan när man inte ska. Typ om man har dött i ett scenario så ska man inte revva personen dom får rpa vidare. Man ska inte banna någon för att man stör sig på dom eller liknande. Man ska bara banna om man behöver. Eller typ kickar/bannar någon för att undvika ett scenario med dom (typ att om dom ska råna dig så ska man inte kicka/banna dom för att undvika det.)