Accepterad Bollpod | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Icke Medlem
Meddelanden
517
Reaction score
58
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Bollpod#2085

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka är att jag vill bli en större del av servern och hjälpa till med nya spelare med deras RP och förbättra serverns rp generellt genom att hjälpa till i discorden om det förekommer frågor eller liknande, Jag vill även utveckla mig själv mer inom servern och göra min RP bättre och lära mig mer inom RP och olika karaktärer, jag tror att jag skulle kunna lära mig från dom andra spelarna och hur dom tänker inom rpn. Jag vill komma långt och göra mycket nytta på servern och hjälpa till så mycket jag kan med Communityt och Servern generellt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer vara väldigt aktiv i forumet med Medlemskaps Ansökningar både när jag är hemma och när jag är i skolan då jag kan svara på ansökningar på min skol dator. Jag kommer självklart vara väldigt aktiv med att ta Medlemskaps Intervjuer i discord. Jag kommer engagera mig mycket inom MA Arbetet och jobba hårt inom området varje dag. Jag kommer vara tillgänglig i discord nästan hela tiden men inte på lektioner eller sent på kvällen på en vardag, samma med forumet. Ingame kommer jag kunna vara aktiv varje dag från 15:00 till 23:00 ungefär, Kan bli längre från dag till dag. Men på helger så kan jag vara aktiv överallt från klockan 11:00 till 01:00 eller 03:00.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid ha respekt och en trevlig ton mot alla utan att man ska vara diskriminerande, man ska vara lika mot alla oavsett vad. Man ska inte tjafsa med varandra då det inte kommer göra någonting bättre över huvud taget. I PM ska man alltid ha respekt och svara så bra man kan för Medlemskaps Ansvariga ändå är en stor del av unive så ska man ju ha respekt då spelarna kommer tycka att staffsen/MA på unive är trevliga och att dom vill spela mer på unive. Och att dom ska kunna skriva iväg ett PM utan att behöva vänta i flera dagar på svar utan att jag ska försöka svara så snabbt jag kan. Sedan när man pratar med någon ska man alltid vara lugn enligt mig. Jag kan förstå att vissa medlemmar kan bli lite upprörda när man till exempel bannar dom och då kan dom börja bli lite "aggressiv". Men då ska man försöka vara lugn och försöka förklara så att personen förstår. Medans man har en trevlig ton. Men man ska även kunna säga till på "skarpen" och kunna vara lite på. Fast man ska alltid ha respekt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att folk ska förstå att det inte ska vara hur lätt som helst att bli medlem, jag vill att dom ska försöka så gott dom kan på sin ansökan och jag vill att dom ska vara engagerade i sin rp och communityt på unive. Jag vill att dom ska vara lojala till unive och förstå att om man är medlem så ska man vara lojal till servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En Medlem ska ha läst alla grundregler och förstå dom. Vara kompetent nog att förstå vad RP innebär och kunna ha en unik RP nivå som håller kraven här på unive. Dom ska veta det mesta om rollspel och vad det går ut på. Man ska veta vad till exempel Cop Bait är om man frågar dom. Man ska förstå reglerna och fatta va som gäller här. Här kan man inte lalla runt utan att dom ska ha en stabil rp nivå och jag vill att dom ska veta det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att ta in nya medlemmar till servern som är kompetenta och vet vad RP är. Att vara aktiv i Forumet med ansökningar och I Discord med intervjuer. Även ingame med att specca personer och se till så att allt ser bra ut för servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag slutar skolan ungefär 14:00 då är hemma vid 14:45 då kan jag gå ingame. Sedan är jag online tills jag ska sova och då är klockan oftast 23:00. Sen ligger jag i sängen med mobilen så att jag är aktiv på dc lite. Sedan på Helger kan jag vara online från 11:00 till klockan 01:00. På lov kan jag vara online från klockan 11:00 till klockan 03:00.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte just nu :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka