Nekad Bolllee | Medlem ansökning [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bolllee

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? olof.#7468

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars åkesson och Lars har haft ett bra liv till han kom upp till högstadiet o började röka och göra små brott som att sno mat till de äldre på skolan. Lars brosa blev kallad nörd bara för att han hade rosa hängsle byxor på sig Lars gillade inte att han blev mobbad så han sa till de att inte göra de då började de bråka och lars, Lars blev rädd för att gå till skolan han började skolka och hans liv blev bara dåligt kändes de för han... Nu 20 år senare så bestämde han sig för att flytta till Unive och han ska hämnas han har köpt sig en pistol.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kmr bidra me bra rp och sosial spelar inte efter att bara vinna scenario båda parterna ska ha roligt:)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna alla scenarios utan att båda parterba sja ga roligt-.

Hur hittade du Unive? många kompisar spelar på unive och jag har själv vart krim här innan så jag vet redan att unive är den perfect server.

Tillbaka