Nekad bolkbågan | Medlem ansökning | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bolkbågan

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/asdasddennis

Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Vad är ditt discord namn? bolkbågan

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah Mohammed, och kommer i från Pakistan som ligger i västra Asien. Abdullah Mohammed är 33år gammal, 175cm lång, har när smal och inte muskulös. Han har en svart mohawk frisyr, svart skägg och mörk hy. Just nu jobbar Abdullah Mohammed som reporter men han vill byta jobb till ett som betalar mer. På fritiden gillar Abdullah att satsa pengar på hästar, fotboll och annat. som person är Abdullah mycket trevlig, givmild och hjälpsam.,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ska bli medlem eftersom att jag är arbetsam, ambitiös samt att jag är trevlig mot dem jag spelar med. Jag lägger mycket energi på att inte bryta karaktär när jag spelar vilket jag anser är en mycket bra kvalitet då det förbättrar spel upplevelsen för mig och dem jag spelar med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Rollspelet var det som lockade mig mest till er då man får välja om man ska spela som sig själv eller som någon annan.

Hur hittade du Unive? En av mina kompisar tipsade mig om er server och vad ni håller på med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att få uttryckas mig precis som jag vill samt ta ut mina känslor genom någon annan utan att känna att folk dömer mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet är att hjälpa er bygga upp server ännu mer samt att skaffa mig nya vänner samt få en högre position med mer ansvar hos er i framtiden så att jag kan utöka mina erfarenheter.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej där av har jag mycket tid över som jag kan lägga på den här servern.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och respekterar att det är ni som bestämmer samt att ni också har ett liv vid sidan av spelet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka