Accepterad bolinos44 | Medlem ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bolinos44

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Bolin

Vad är ditt discord namn? bolinos44#9808

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär Roger Olofsen kommer ifrån Norge och har kommit till Sverige på det senaste åren. Han pratar flytande svenska då hans släktingar och rötter härstammar ifrån Sverige men flyttade till Norge för att få mer betalt av jobb. I samband med inflationen i världen så blir allting mer dyrt och har därmed gått miste om, fru, familj och barn. Han förlorade även sitt jobb och det är anledning till att han flyttade till Sverige. För bidragen!

Han bor just nu i en villa och har ett stort intresse för motorcyklar, främst custom-hojar så som äldre Harley Davidsson's. Han tycker om att skruva på dem och har gjort det i många år. Han har skruvat i ungefär hela hans liv och han är 34 år gammal.

Han har precis flyttat in i staden Unive som ligger i Sverige. Han söker just nu medborgarskap och vill efter det börja jobba för Mekonomen och börja laga andras fordon och för att kunna försörja sig.

Till hans utseende så har han smutsiga jeans, mörk oljig tröja och en trasig keps. Han har en grov mustasch. Han har tjocka fingrar men är ganska så smal men ändå kraftig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra fordons jobb, bland annat mekonomen mer aktivt och börja med båt reperationer också. Jag kommer också försöka stärka och göra att allt fler personer blir intresserade av mc och dess kultur. Jag har en nära vän till mig som är med i en och han berättar alltid om hans klubb och alla roliga historier. Jag skulle vilja få folk att börja åka mer mc nu istället för bil nu när snön är borta också!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ha en social RP och kunna tänka på hur den andra parten också ska ha kul. Hur inte bara min part ska ha kul och få privilegier utan också kunna ge de andra en chans. Att till exempel förstöra lite för en själv för att få de andra att ha kul med.

Hur hittade du Unive? det var så att jag var hos en kompis för ungefär 2 veckor sedan och han satt och var polis och då frågaded jag om det gick att göra så. o han svarade att jag måste gå med i unive och ansöka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka