Nekad Bolew3x | Medlem ansökning [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bolew3x

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/goskungen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel,

Vad är ditt discord namn? bolew3x#4725

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Christoffer Andersson född 1998 (23 år) . Christoffer har väldigt stora intressen för bilar samt mc. Hans drömjobb är att jobba på VIanor och meka med bilarna/se hur dem kan förändras. Hans bakgrund har varit lite fram och tillbaka, hans Brorsa var kriminell och Mamman hade lämnat familjen men hans Pappa fanns alltid där för Christoffer. Christoffers sätt att komma bort från verkligheten var att meka med bilar i garaget tillsammans med hans Pappa då och det var så han fick sitt stora intresse för bilar och mc. Han började på senare dagar praktisera på vissa bilfirmor och på så sätt utveckla kunskapen om bilar, där efter har det bara gått rakt uppåt. Christoffer som person är omtänksam, mycket empati, social, snäll, trevlig, skämtsam, glad av sig samt att han tar mycket ansvar. Han älskar Billys Pan pizza och dricker minst 1 Red Bull om dagen så han är lite spidad då och då.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tidigare varit Whitelistad på servern och kommer bidra med strikt och mycket RP samt kunna hjälpa folk mer med medlemskap. Jag vill också komma mer i 1 med servern och utveckla min karaktär så mycket som möjligt och då är medlemskap det bästa sättet. Jag kommer hålla en hög RP och kan alla regler om dc servern och medlemskapet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag känner att denna server är en väldigt bra server med många aktiva och man kan inprincip inte ha tråkigt. Som sagt jag vill kunna bidra med mycket RP och hjälpa andra, jag skulle gärna vilja känna mig mer i 1 med servern.

Hur hittade du Unive? Skorpetildan/Matilda bjöd in mig till servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär och RP samt hjälp andra så mycket som möjligt. Jag vill också få mitt drömjobb som är att jobba på Vianor samt äga mina favvo bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min karaktär, bidra med mycket RP, hjälpa andra, börja jobba på VIanor och bli mer i 1 med servern som det bara går och då är medlemskap det bästa sättet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den ända servern för dillfället och det är en bra server med strikt RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka