Nekad Bolew3x | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bolew3x

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/goskungen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? bolew3x#4725

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christoffer Andersson som då är 23 år född 1998 och kommer från Norra delen av Sverige. Christoffer är väldigt förtjust i bilar och mc. Hans drömjobb är att jobba på Vianor och kunna se hur bilar kan se ut på olika sätt samt Motorcyklar osv. Han gillar red Bull mer än allt annat och han älskar färgen lila samt Violet. Christoffer som person är väldigt ansvarsfull, omtänksam, mycket empati, social, medverkande, skämtsam, generös, en kompis som alltid ställer upp och står nära familjen. Hans uppväxt/bakgrund har varit bra. Han var väldigt busig som liten men älskade sin familj. han och hans pappa hängde väldigt mycket framför allt i verkstan där dem mekade med pappas bil väldigt mycket och det var också därför han kom in i sitt intresse med bilar och MC.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med mycket RP och rollspel, Jag kommer hjälpa många. Om jag blir medlem kommer jag med kunna utveckla min karaktär på bästa sätt och bli mer i 1 med servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag känner att denna server är en väldigt bra server med många aktiva och man kan inprincip inte ha tråkigt. Som sagt jag vill kunna bidra med mycket RP och hjälpa andra, jag skulle gärna vilja känna mig mer i 1 med servern.

Hur hittade du Unive? Skorpetildan bjöd in mig till servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla min karaktär och bli social samt skaffa mycket vänner. Ett annat mål är att få min karaktärs drömjobb på Vianor

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min RP så mycket som möjligt samt skaffa många kontakter och kompisar. Jag vill också utveckla min karaktär så mycket som det bara går och mitt intresse för bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den ända servern för tillfället och det är en bra server med strikta regler och RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka