Nekad Bolew3x | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bolew3x

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande chef på Falck

Vad heter du IRL? Gabriel

Vad heter du på discord? Bolew3x#4725

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 350

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att Falck har alltid varit drömjobbet men speciellt chef, för att jag alltid har haft stort intresse för bilar och börja älska det när jag var 13. Jag har också mycket erfarenheter sen innan av i den branschen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har tidigare varit anställd på mekonomen som anställd och hos Vianor som erfaren arbetere. så har mycket erfarenhet om hur bilar fungerar, hur man fixar dem och vad det är för bilar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Christoffer Andersson är 23 år född 1998 och kommer ifrån Sverige och har haft en tuff uppväxt med en Mamma och Pappa som supade hela tiden och en bror som var kriminell, det hela slutade med att Christoffer hamnade på fosterhem hos en familj som var nyinflyttade till staden Unive. Christoffer och hans fosterpappa ägnande mycket tid tillsammans i verkstaden, Dem mekade med bilar och mc, pimpa dom och trimma dom. Och det var så han fick upp sitt store intresse för MC men framförallt bilar. Därför är nu hans drömjobb att jobba som erfaren arbetare på Vianor och göra det han älskar mest. Andra saker Christoffer gillar är att umgås med familjen (Fosterföräldrarna), vara med vänner, köra fordon och dricka Red Bull. Christoffer älskar Red Bull han klarar inte en dag utan den energikicken han får ut av det, så man kan säga att det är lite som ett beroende för Christoffer. Christoffer som person är snäll, trevlig ,social, rolig, skämtsam, bryr sig om andra (mycket empati), en bra kompis, en kille man kan lita på och en kille med mycket energi i sig.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 3 timmar om dagen det är det ända jag spelar. Unive då.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart det är en svin rolig server men att bli chef skulle höja intresset jätte mycket

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Unive är den ända servern jag är delaktig i

Har du läst våra Regler? Ja det har jag..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka