Accepterad Bolew3x | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bolew3x

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/alfonesss/

Ditt Hex-ID: 11000013f9d6baf

Vad är din discord tagg? boleW#4725

Vem var det som bannade dig? Bosse (Mod)

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för svabuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hade abusat min sv igenom att ressa min kompis 2 gånger då han dog hela tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag ressade ju min kompis i ett tidigare scenario men blev bannad 20 min efter. det som hände innan va att jag drog spawnmenu för hade flygit igenom marken och dött

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tar på mig allt ansvar för jag gjorde fel och det ska inte inträffa igen. Jag resade utum rp nivå och bannen var rätt , för jag abusa, och står för det, men ångrar det

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dem 2 första är mer pågrund av lall, då jag inte kunde något om rp och av dem lärde jag mig att läsa regler och börja rp på riktigt.
senaste va combat logg då jag va tvungen asså verkligen tvungen att dra , jag va med i skottlosning och dog sen när alla dragit så var jag tvungen att sticka, där lärde jag mig att aldrig påbörja ett stort scenario om jag vet att jag ska göra ngt snart, typ som att åka iväg (irl)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gått med honom till lars och inte ressat, där med inte "abusat" rollen som sv, men saom sagt tar på mig allt ansvar och jag gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig abusa rollen, och jag fick indragen sv som straff, men det ska jag ha för som sagt jag abusa rollen som är förbjutet och det var 120% mitt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka