Accepterad Bolew3x | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bolew3x

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/alfonesss/

Ditt Hex-ID: 11000013f9d6baf

Vad är din discord tagg? boleW#4725

Vem var det som bannade dig? Limpish

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för combat logg.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att i scenariot jag va i så stack jag för har strikta föräldrar och dem skrek på mig då jag redan hade spelat för länge. Men scenariot varade längre än planerat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va i ett skottscenario vid vårt gänghus då bloods och gsf skulle storma oss. i senariot missclicka någon mig till döds (slog mig med pistolen u huvudet). När alla gäng hade lämnat platsen kom polis varav ambulans, då hade jag redan legat där i typ 10 min och jag var tvungen att gå för hade redan gått över spelgränsen för att scenariot tog lång tid. ingame okejade polisen det. Sen när jag skulle gå in igen så var jag bannad för copbait

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var en felaktig ban för att dem okejade att jag skulle sticka för att mina föräldrar och jag hade planerat filmkväll (fredagsmys) med mina syskon som inte varit här på 2 månader. Men hade redan spelat för länge så var verkligen tvungen och dra. Hade legat kvar och Rpat ifall jag inte behövt gå. Det var väll samtidigt fel av mig som hade planerat något och sen startar ett scenario men trodde inte det skulle ta 1 timme och 30 min. Men som sagt fick ett okej av polisstyrkan som kom när skottscenariot var över.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första va att jag lallade lite men det var första gången jag spelade och kunde ingenting, jag va icke medlem då med och det stog jag för. Andra när jag skulle sälja en bil till en snubbe som inte visste att man behövde skriva över, så när jag skulle skriva över bilen till honom så stack han. Dagen efter tog jag kontakt med honom på twitter så han kunde få bilen men då blev jag bannad. Senaste va för copbait, minns helt ärligt inte vad som hände. Av mina tidigare bans har jag lärt mig att utveckla visa regler alltså inte bara veta vad dem betyder utan också djupare av vadd det innebar. Och från den första då att Rp är INTE en server för lall utan för att rollspela "haha" men då var jag helt ny på fivem. (står för allt och har lärt mig av de).

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Haft mer tidsuppfattning och kanske inte joinat scenariot som jag inte hade koll på skulle ta 1 timme och 30 min så jag va tvungen att dra när scenariot va över fast då var polisen där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte va med i ett scenario när du vet att du har tid och passa. Och att tänka lite efter innan jag gör ngt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Tillbaka