Nekad Bolew3x | Ban överklagan[Hajjardu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bolew3x

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/goskungen/

Ditt Hex-ID: 11000013f9d6baf

Vad är din discord tagg? bolew3x#4725

Vem var det som bannade dig? Hajjardu

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem bannade mig för att jag ringde polisen med andra ord copbaita dem för att en kompis kompis skulle hoppa från en lyftkvarn och då som sagt räknades de som copbait och jag blev bannad. Så kortfattat dem bannade mig för att jag ringde polisen och det räknades som copbait...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis kompis fick för sig att göra ett scenario då han skulle ta livet av sig för att han tidigare varit självmordsbenägen, I alla fall min kompis vän åkte ifrån oss till en lyftkvarn och vi hittade honom tillslut, när vi var där klättrade min kompis upp och jag stannade nere och ringde polisen sedan blev jag bannad för copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan se det som en felaktig ban för att jag enbart gjorde det jag skulle gjort irl, jag menar jag kände ju inte personen jätte bra och därför ringde jag polisen, men samtidigt gjorde jag väll ändå fel, för jag har koll på reglerna men ändå ringde jag polisen och locka till mig deras uppmärksamhet kanske lite för mycket i onödan men det står jag för och ångrar, Med andra ord fattar ändå varför jag blev bannad men som sagt gjorde bara det jag skulle gjort irl men kanske gjorde det lite för hastigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Japp, det var första dagen jag spelade på Unive då hette den Multistaden men låt säga Unive, Hade inte koll på reglerna så bra och blev då bannad för lall. Jag började ta bilar som låg i diket olåsta osv skäms svin mycket för det i efterhand måste jag erkänna. Av det tog jag lärdom att man alltid ska tänka ett steg längre när man gör nått och ha koll på vad de är man gör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit så hetsig när det gäller att ringa polisen och tjata på dem att killen skulle hoppa. Hade också försök lösa det på egen hand t.ex snacka med honom eller försöka övertala honom att det kommer bli bra och att det finns hjälp man kan få.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte hetsa mig gällande att locka till mig polisens uppmärksamhet och tjata på dem. Har också lärt mig att man kan hitta en utväg ur ett scenario som inte behöver sluta med att en regel bryts. Hade jag hamnat i en liknande situation skulle jag ta det mer chill och tänkt efter så jag inte genomför nått regelbrott som jag tidigare gjorde i detta fall copbait.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka