Nekad Bolew3x | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bolew3x

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Vad heter du på discord? bolew3x#4725

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på loven 12:00 till minst 00:00 alltså minst 12 timmar på lovdagar. skoltid 15:00 till 23:00 möjligtvis lite mindre eller mer beroende på prov, läxor osv,

Hur länge har du spelat på Unive? sedan februari alltså ett halv år nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bidra mera till gemenskapen på servern, jag kommer spela efter RP som vanligt men kommer hålla koll så att alla sköter regler samt uppför sig och håller en bra och stabil RP nivå. Jag skulle också börja bidra med en hjälpande hand till staff teamet och underlätta för dom på ett bra och stabilt sätt. Kommer också visa för andra spelare hur RP ska se ut.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För känner att det är en trygg server att va servervakt på och en server med bra och hög RP samt strikta regler. Vill också göra servern till en bättre plats för andra spelare och då är servervakt ett alternativ som lockar min uppmärksamhet till mig. Vill också kunna hjälpa staff teamet på traven de vill säga kicka folk och föreslå report på folk jag enbart är bombsäker på förtjänar en ban alltså folk som beter sig på ett dåligt sätt och inte tar RP på allvar samt inte följer reglerna man ska spela strikt efter på serven. Samt med visa och få andra spelare att förstå hur RP fungerar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Övervaka så att spelare följer regler och Rp på en godkänd nivå de vill säga att dem inte lallar för mycket i sitt spelande utan tar RP på alvar när dem RPar på servern. Skulle också kunna bidra med med gemenskapen på Fivem servern samt Discorden, samt att hålla i ordning och utföra mitt arbete som servervakt på ett bra och proffsigt sätt. Skulle också bidra med en hjälpande hand till support, mod osv så deras arbete blir lättare så dem kan göra unive till en bättre plats där ifrån. Samt bidra med att vara nån typ av förebild till andra spelare det vill säga visa hur bra och stabil RP ska se yt och fungerar.

Varför ska just du bli servervakt? För kommer utföra mitt arbete som servervakt på ett bra och proffsigt sätt som sagt, det vill säga övervaka på serven hela tiden samtidigt som jag själv RPar, se till så att folk uppför sig och håller RP nivån på ett godkänt sätt, se till så att ingen lallar för mycket och kommer bidra mycket till gemenskapen på serven. Kommer ickså underlätta för staffsen på ett bra sätt och tänka på deras arbete de vill säga att underlätta för dem vilket är lite en servervakt jobb att göra.

Varför vill du bli servervakt? För vill känna mig mer i 1 med servern samt kunna bidra med mer till servern både discorden och FIvem servern i helhet. Vill också bli en del av staff teamet men känner inte riktigt för support osv utan servervakt räcker då jag kan hjälpa staff teamet på traven utan att jag är den som håller i allt utan istället bidrar och gör det lättare för staffsen så dem kan sköta sina jobb som staffs på ett lättare sätt. Vill också kunna bidra till servern men inte som heltidsjobb utan istället RP som vanligt samtidigt som jag håller koll så folk sköter sig och spelar efter strikt RP och håller en stabil nivå i spelandet på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /togglename du ser spelares id och steamprofil och namn /freeze du gör så en spelare inte kan röra på sig och används oftast till att bana folk som sitter i ett fordon osv /setjob du ger dig själv ett jobb som du vill ha /spec du specar bara en spelare hela tiden /sqlbanoffline du bannar en spelare som har varit offline. /bring du för flyttar en spelare från A till B. /noclip Så man kan flyga runt när folk inte ser en. /revive man ressar sig själv eller en annan spelare /toggleid Så man ser alla IDen inom ett visst avstånd. /sqlban du läger ban på en kille i valfri tid men det kan inte en servervakt göra /kick du kickar en person från servern tillfälligt men han kan joina dirr igen /sqlunban du unbanar en person som är bannad sen tidigare. /skin du ger en spelare tillgång till att bytta kläder på plats och självklart /dv då du tar bort ett fordon.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad förut. blev permanent bannad för att jag scammade en kille på ett fordon men den var dock felaktig då jag fick pengarna av honom och gav honom nycklarna till bilen men när jag skulle skriva över bilen stack han med bilen så fick aldrig chansen, försökte få tag på honom men han svarade inte, sen blev jag bannad för det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, unive är den ända servern jag spela på.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka