Nekad bolbis | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bolbis

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199239986821/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c46fe85

Vad är din discord tagg? bolbis1

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-30 143100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning då jag ej använder fusk, dock så hade jag en gammal Reshade i mina GTA filer som jag har nu helt tagit bort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade nyss kommit hem och skulle gå in på servern och då stod det att jag hade blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig felaktig då jag ej använder fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad tidigare förutom dessa tre bugg anticheat bans som jag har fått typ den senaste veckan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ha lite mer koll på vad man har i sina filer. Nu hade jag dock inget fusk utan en gammal Reshade men det är det enda jag har på min dator som skulle kunna vara orsaken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har inte gjort något medvetet, skulle aldrig fuska på något spel särskilt inte på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka