Accepterad Bolban | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bolbis

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199239986821/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Bolban#6105

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min main karaktär som jag spelar på heter Tobias Larsson. Tobias är en mycket glad och äventyrlig man. Han är 24 år gammal och föddes långt ute på landet. Det är därför han inte är så van vid att bo i en storstad med mycket trafik, byggnader och människor, men han löser det mesta själv på egen hand. Han gillar verkligen att umgås med människor och att upptäcka nya saker. Tobias drömmer även om att en dag få jobba hos polisen, han har drömt om det yrket ända sen han var barn. Han har ännu inget jobb ännu, men han ska se till att skaffa ett så snart som möjligt. Men drömmen om polis ligger fortfarande kvar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom jag vill vara en del av detta fantastiska och roliga community. Jag vill helt enkelt räknas som en full medlem på Unive. Jag har spelat lite på servern och hängt med i discord servern ett tag, jag anser att det är den roligaste och bästa RP servern som finns.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom min förmåga att spela olika roller, visa känslor tydligt och försöka kunna spela så realistiskt och bra som möjligt. Jag kommer spela så mycket som möjligt och utveckla min RP förmåga så mycket jag kan för att Unive bara ska gå framåt och växa till ett bättre community.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska tänka på sig själv för sin egen fördel i ett scenario, utan att även motparten och egentligen alla andra på servern ska tycka det är roligt att RP:a med dig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern via vänner som spelade på just Unive och rekommenderade servern till mig.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka