Accepterad Bokus | Ban överklagan [ Blanko ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

125982139085710+9375+

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245307831/

Ditt Hex-ID: 11000014c982fb7

Vad är din discord tagg? Bokus🐐#2087

Vem var det som bannade dig? Blanko

Hur lång tid var din ban? Min ban var 3 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ⚠️ Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: powergaming, voltar med bilen sedan kliver ut och kliver in igen och kör iväg ~BLANKO Den här avstängningen går ut om: 3 dagar ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag voltade med bilen och några sekunder efter kom polisen och drog ut mig sen hoppade jag in i min bil och körde iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Polisen jagade mig sen kom en grabb och körde in i min bil så jag voltade sen kom polisen och drog ut mig ur bilen jag hoppade ut och polisen taklade mig sen hoppade jag in i min bil och körde. Men man får ha i tanke att jag är extremt efterblyst av polisen sen innan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban det var jag som gjorde felet som jag ångrar extremt mycket och lovar att det aldrig ska hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte så stora saker
Högst 2 dagar Röker weed på allmänplats typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag hade kunnat stanna kvar på platsen och lyssnat på polisen men då hade jag blivit dömd för mord, rån, vapenbrott allt möjligt då jag hade ett vapen på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka mer efter och rpa bättre på skador.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka