Nekad Bokus | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

125982139085710+9375+

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245307831/

Ditt Hex-ID: 76561199245307831

Vad är din discord tagg? gubbengillardjungelvral

Vem var det som bannade dig? Momo

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag använde crosshair x. Det är custom crosshair.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag använda crosshair x som man inte fick.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var väll ingen felaktig bann direkt. Visste inte att man inte fick använda sånt då man ändå får ett crosshair i gta så tänkte att jag lika väll kan köra med mitt egna. Om jag visste att detta var emot reglerna hade jag absolut inte använt det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans här men om jag ska vara ärlig mins jag inte mina gammla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut jag hade kunnat köra utan crosshair x

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda custom crosshair. Jag ska köra med vanliga gta crosshair

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill tilläga att jag ber om ursäkt och jag ser nu i efterhand det var fel. Dumt av mig att läsa reglern så slarvigt. Om jag visste det var fel att ha hade jag inte använt det på en bild eller i klipps

Senast ändrad:
Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Vilka tidigare incidenter? Har aldrig haft syftet att vilja göra det tråkigt för andra spelare på eran server. Allt jag velat är att ha roligt och spela fair. Om man frågar mig tycker jag det inte spelar roll hur ens sikte ser ut. Men jag förstå att ni vill att det ska vara samma för alla och jag respektera det. Om jag visste detta innan hade jag aldrig haft custom crosshair, jag ber om ursäkt att jag inte visste detta och hoppas på en andra chans här på unive. Trivdes verkligen här. Är inte här för att förstöra eller göra det tråkigt för andra spelare, jag är här för att skapa minnen o ha de roligt tillsammans med dom andra. Tack för ni tar eran tid och läser detta hade uppskattats enormt om ni kan låta mig spela här igen

1990kr för din crosshair eller din fusk eller vad det nu än är.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka