Accepterad Bokmal | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bokmal

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? realbokmal

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hassan Lund 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig, hjälpsam & självsäker.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Hassan Lund 34 år och har sedan barndom allt velat prestera max på allt han gör och därför är han väl utbildad. Hans fritid är att träna och därför har han också spelat sen ung både fotboll och hockey och på grund av det är han en vinnarskalle som aldrig ger upp. När han växte upp utbildade han sig till läkare och där hans föräldrar också jobbade. Han är en väldigt glad och pigg person av sig som alltid har energi över till att göra andra saker som han tycker om att göra T.ex. är att han tränar mycket. Hans dröm i livet är att han har vilja bli en säljare på Folksam där han vill utvecklas och bli en skicklig arbetare. Han dröm är också att han vill bo i en stor villa med sin framtida familj som han helst vill ska ligga i dom fina delarna i staden. Hassans dröm bil är en dodge challenger, han har alltid haft intresse med att meka med bilar och har en gång i livet önskar att han hade kunnat jobba med dig i framtiden. Men även polis har senare varit en dröm när han blev mycket äldre för att han har märkt under livets gång hur bra polis det har varit som i alla väder och alla situationer har skyddat och hjälpt staden från det kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mitt bästa i scenarios och lyssna på folk ska inte börja springa ifrån när folk riktar på mig eller något måste följa reglerna. Jag kommer ha en bra rp genom scenarion och hålla rp till en hög nivå och göra mitt bästa för göra allt bra Jag kommer absolut inte lalla på denna serven.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om du t.ex. är i ett butiksrån så skall du som kriminell inte behöva ta sjukaste bilen för att ge poliserna en chans. Detta gör så att alla i scenariot har det roligt inklusive poliserna. Även att man inte skall behöva vinna en skott scenario varje gång heller.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har hänt en gång men har sedan dess lärt mig av de konsekvenser som jag fick. Sen dess har det aldrig hänt igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming = att t.ex. komma i snabb hastighet och köra rakt in i en stor vägg. Och sedan inte RP på sina skador utan gå därifrån som om inget har hänt. VDM = Står för Vehicle Deathmatch och betyder att du använder dig av ett vapen för att döda någon utan en bakgrund till det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, känner mig klar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka