Ej Antagen Bokmal | Chef-jobb ansökan [inquisitor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bokmal

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor

Vad heter du i verkligheten? Jakob

Vad är ditt användarnamn på discord? realbokmal

Ange ditt födelsedatum: 23 Juli 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2025-01-06

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Under de 6 månader som jag har kört hos Unive så har jag upplevt många positioner inom olika jobb. Jag har med tiden byggt upp erfarenhet just att ha en hög position inom ett företag. Det kräver tid och vissa framfötterna men resultaten är fantastiska. Jag har länge varit intresserad inom bilmarknaden och fösäljning. Men om vi snackar erfarenhet inom Unive så har jag rpat P/A på många jobb även Chef/bitr. Men alla jobb har olika upplägg, därför vet jag exakt hur min firma kommer se ut. En sak har jag märkt under tiden jag spelar på Unive, Inquisitor's aktivitet har sjunkit lite den senaste tiden vilket är tråkigt att höra efter som att lyxbils försäljning höjer rpn så mycket. Plus att det passar Unive till. Men en sak ska jag säga er. Det är inte lätt att bära en hög position. Det kräver mycket tid och press, samt tålamod och erfarenhet. Men med en skvätt i ögat så har jag lärt mig en hel del saker. Det är just därför ni ska anställa mig som chef hos Inquisitor.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Tidigare så har jag märkt att Inquisitor har haft dåliga tider med både personal och aktivitet. Men detta ska vi ändra på! Eftersom att mina framtida planer hos Inquisitor är att skapa en trygg miljö och framgångsrikt bolag. Samarbetas-partners ska kunna känna sig trygga och dela sina åsikter, för att vi ska kunna förbättra vår kundservice och bemötande. En stark aktivitets nivå är en av topp punkterna hos mig. Jag kommer bygga upp en stabil bemanning som kommer driva bolaget framåt, och vi kommer anordna små utb för att förbättra vår gemenskap bland dem anställda och deras kunskaper. Jag kommer även fixa samarbeten med andra firmor för att få upp aktiviteten, även skaffa samarbete med Securitas för att få en tryggare miljö för personal men även kunder.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer så klart vara tillräckligt för att få Inquisitor på vingar igen. Nu efter sommarlovet kommer jag vara aktiv en hel del, och spendera en hel del tid hos Unive. Senare när skolan drar igång på riktigt så ska det inte bli någon skillnad, kommer spendera ungefär 4-6 timmar inne på servern/in duty. Jag kommer fortfarande vissa min aktivitet, framförallt hos Inquisitor och mina anställda för att hålla uppe Inquisitor nivå. De kommer även kunna nå mig på discord när jag ej är online.

Har du läst våra grundregler? Ja

Senast ändrad:
Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka