Nekad bokio | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bokio

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig

Vad är ditt discord namn? xwifla#1873

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2008

Berätta om din karaktär. roman kai är namnet än 33 årig glad man som älskar och jobba och som alltid är glad han har en fru (susan) på 30 år och ett barn (alex) på 2 år. Hans intressen är att åka och fiska och dra ut på äventyr med familjen. roman ser fram emot att jobba och dra in pengar för att kunna sörja familjen. roman har haft ett väldigt sorgligt liv då han har vart hemlös och förlorat väldigt många i sin familj. roman pappa misshandla honom som barn så han har haft än väldigt tuff barndom men han försöker inte tänka på sin barndom något mer. roman dröm jobb är polis då han gillar och hjälpa folk och få fast dom som inte kan bete sig eller inte kan uppföra sig. roman ekonomi är inte på topp för han var hemlös för 5 år sedan men han tog tag i sitt liv och träffades sin fru och skaffa ett barn. roman har suttit i fängelse 1 gång för vapenbrott men det var för cirka 7 år sedan. Hans tidigare jobb har vart bilmekaniker så han har fördelar inom det. roman har alltid siktat högt hela sitt liv så hans mål i livet är att en dag vara ekonomiskt oberoende och leva på avkastning. roman brorsor gunnar och kalle stod på deras föräldrars arvskrift så roman har inte ärvt något av deras ägodelar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med hög rp nivå samt mest social rp då jag tycker det är roligast och det man ska sträva efter samt att jag vill bli medlem här va medlem i typ ett år förut. jag gillar även att skåde spela då vill jag göra det på denna serven kommer även hjälpa icke medlemar med att ansöka vill även bli servervakt så jag kan hjälpa serven mer både ic och ooc

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man aka få roliga och bra senarion inte bara för sig själv utan för andra ochså. roligare och göra bra och roliga istället för att göra ett tråkigt för att man ska vinna ett senario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm står för att om du dödar någon helt random utan någon bakgrund eller något bakgrund senario. vdm att du använder din bil som vapen osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a jag har varit medlem i 3 år 2000 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har dislexy men försöker mitt bästa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka