Accepterad Bokido | Medlem ansökning (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bokido

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? bokido

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2007

Berätta om din karaktär. Olle Kristersson är en man på 26 år, han är den misslyckade sonen till politikern Ulf Kristersson: Istället för att följa sin fars politiska arbete har han hamnat i ett liv med hårt arbete på krävande jobb. Som ung hade han stort intresse för bilar och motorer och hängde ofta med sin farbror i garaget. Medans Ulf var upptagen i sin politiska karriär blev Olles farbror hans bästa vän. Farbrorn lärde Olle om allt han kunde om motorer och bilar, vilket ledde Olle till en karriär som bil mekaniker. Nu hoppas Olle på att kunna finna ett nytt jobb inom bil industrin i Unive. Förutom att vara motorintresserad är Olle som sagt den misslyckade sonen, han har levt ett ganska fattigt liv utan kontakt med sin far. Han är inte särskilt känslig och klarar av den mesta skiten, han har bott ensam under hela sitt vuxenliv och på ledigheterna brukar han hänga med polarna vid en bar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hoppas kunna bidra som en bra, vettig invånare i Unive. Jag ska följa reglerna för RP och skapa roliga situationer för mig och andra. Jag vill kunna bidra med feedback ifall jag hittar något som inte är bra men för övrigt inte vara ett problem för admins.
Jag har ingen djup kunskap inom tekniken bakom moddad gta men uppskattar att det finns och att servrar som Unive kan hållas igång.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid ska försöka göra saker som endast gynnar en själv. Det kan vara en situation där man krockat med någon i en bilolycka. Då är det viktigt att man spelar med och kanske tar skulden för polisen för att hålla RP:n rolig. Det skulle kanske kunna sluta med att man hamnar i fängelset och får en jobbig situation, men som sagt, det är det som gör RP kul. Även fast det i denna situation skulle vara lättare att lämna olycksplatsen, för att det gynnar en bättre, är det viktigt att man väljer att spela för motpartens vinst ibland, och på så sätt håller Roleplayen på en rolig och seriös nivå.

Hur hittade du Unive? Jag har kört på Unive tidigare och kände nu att det var dags igen. Innan dess så var det en kompis som tipsade :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka