Accepterad boje0401 | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

boje0401

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114868324/

Vad är ditt namn i verkligheten? André

Vad är ditt discord namn? ´boje0401#0084

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2004

Berätta om din karaktär. ah mon karaktär är då 29 år gamal heter andré och han gillar å hjälpa folk. han är ganska rolig får fol å skratta han har jobbat innan som gruv arbetare i dena staden han var polis i sin föra stad då han hjälpte mycket hans intresen är vapen bilar å brudar. han är en ganska galen person av sg han är inte rädd för något typ han har varait med om många sinarion med nära döden. jag är dock ensam stårende min familj dog i en bilolycka när jag var liten så har haffte en ganska svår upväxt då jag var mobbad sen började jag umgås med criminela människor så jag har varit kriminel i minna gamlla dagar

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli wl för jag tycker om dena servern mycket och känns som att jag kan bidra med mycket energis å glädje. mycket pocitivitet och roliga sinarion då jag använder hög nivå på rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli wl för att denna severven funkar bra för mig å känns som om att alla i servern är trevliga så vill gära bli wl för att kunna lära känna mer folk och få roligare arbeten

Hur hittade du Multistaden? jag hitade den med en kompis då vi såg att det var många som spelade på den så då gick vi in å testa å den var tvär nice

Vad har du för mål med ditt rollspel? att folk ska kunna koma ihåg mig när jag lärt känna dom och utveklas mer å lära dolk av det jag kan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte just nu för denna är den enda jag har inteesse för just nu

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka