Nekad bojd | Whitelist ansökning [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bojd

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https:/steamcommunity.com/profiles/76561198391663647

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? bojd#3182

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2007

Berätta om din karaktär. Jag är en ung person runt 20-21 år som letar efter jobb hos nån bli handel eller mekaniker. Han har hamnat snett i sitt liv och träffat fel personer så han håller på med droger men vill sluta med det men vet ej hur han ska säga det till sina vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat på denna servern ganska mycket. Sen mina kompisar sa att jag skulle spela med dem. Jag har spelat FiveM hela veckan med bara mina kompisar och bara på Unive. Jag älskar denna server för att jag har inte spelat någon annan server ens bara denna.
och jag kommer bidra med hög Rp nivå och seriöst rolleplay
jag vill också väldigt gärna bli whitlist för att jag vill kunna bilda ett gäng och bli kriminell och leva livet med pengar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? rför det öppnar bättre och fler möjligheter för både utveckla men också utföra mitt rp. Man har även mer möjligheter när man är whitelist. t.e.x att man behöver vara wl för att få ett jobb

Hur hittade du Unive? Min kompis började spela på denna server och sa att ja skulle joina den. Och denna server är den bästa jag har spelat på som svensk server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att skapa rolig och bra rp. Alltså kör jag inte för pengarna eller makten utan mest för att ha kul och skapa moments för livet kanske även vänner för livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag ej bara denna. Kan spela nån gång med nån kompis på nån oseriös rp server och bara lalla på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka