- Meddelanden
- 61
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198946936453/
Vad är ditt namn i verkligheten? Bojan
Vad är ditt discord namn? dpOn31#7457
Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Björne bola han är en person som gillar bilar och är en person som har inte många vänner hans dröm yrke är polis han jobbar med ingenting han är en snäll person men ibland kan han bussas ibland
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ansöka om medlemskap för att jag har spelat på Unive ett tag. Jag känner att jag vill vara med att hjälpa till i stan, få bättre jobb, osv. Börjar tröttna på att bara åka runt och göra i princip ingenting. Jag vill börja hjälpa till att utveckla, att vara en större del av servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intreserad är att det alltid är så mycket spelare inne på servern hela tiden vilket gör att man aldrig känner sig ensam och har alltid någon eller några att snacka med. det är också många som jobbar på server vilket gör att det är mycket lättare att rp:a.
Hur hittade du Unive? ag satt och kolla på streamers vilket gjorde att jag blev intresserad och insåg att det är en jättebra server. och så har jag suttit och googlat och kollat videos så hittade jag unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att inprencip spela som om det vore verklighet och inte göra omänsliga grejer som man inte gör i riktiga livet. jag vill också att folk verkligen ska tro på mig att jag är från verkligheten fast det är ett spel.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att helst vara omtyckt på servern och folk ska veta vem jag är. liksom om jag kommer till en bilträff så vill man höra liksom aa hej albin. det är inte av uppmärksamheten utan att jag vill ha bra Connection med alla på servern och inte vara otrevlig eller något sånt. mitt mål är att bli bilförsäljare och sälja många bilar om dagen för bilar är ett stort intresse.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej är inte aktiv på andra servrar då jag bara har kört på unive och det är väldigt trevligt här så därför har jag inte känt mig för att byta server. Gilla Besvara
Vad är ditt namn i verkligheten? Bojan
Vad är ditt discord namn? dpOn31#7457
Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2007
Berätta om din karaktär. Björne bola han är en person som gillar bilar och är en person som har inte många vänner hans dröm yrke är polis han jobbar med ingenting han är en snäll person men ibland kan han bussas ibland
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ansöka om medlemskap för att jag har spelat på Unive ett tag. Jag känner att jag vill vara med att hjälpa till i stan, få bättre jobb, osv. Börjar tröttna på att bara åka runt och göra i princip ingenting. Jag vill börja hjälpa till att utveckla, att vara en större del av servern.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intreserad är att det alltid är så mycket spelare inne på servern hela tiden vilket gör att man aldrig känner sig ensam och har alltid någon eller några att snacka med. det är också många som jobbar på server vilket gör att det är mycket lättare att rp:a.
Hur hittade du Unive? ag satt och kolla på streamers vilket gjorde att jag blev intresserad och insåg att det är en jättebra server. och så har jag suttit och googlat och kollat videos så hittade jag unive.
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att inprencip spela som om det vore verklighet och inte göra omänsliga grejer som man inte gör i riktiga livet. jag vill också att folk verkligen ska tro på mig att jag är från verkligheten fast det är ett spel.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att helst vara omtyckt på servern och folk ska veta vem jag är. liksom om jag kommer till en bilträff så vill man höra liksom aa hej albin. det är inte av uppmärksamheten utan att jag vill ha bra Connection med alla på servern och inte vara otrevlig eller något sånt. mitt mål är att bli bilförsäljare och sälja många bilar om dagen för bilar är ett stort intresse.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej är inte aktiv på andra servrar då jag bara har kört på unive och det är väldigt trevligt här så därför har jag inte känt mig för att byta server. Gilla Besvara