Nekad bojan13414 | Chef-jobb ansökan (Gunnar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bojan13414

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? polis

Vad heter du IRL? Bojan

Vad heter du på discord? Airez#6969

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 500

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag tycker polisen verkar vara väldigt intressant samt jag hade passat bra då jag varit polischef på en annan server för väldigt länge sedan spelar mke på servern varit chef över alla andra ställen vet hur allt går till osv. Är en social med hård person som vet sina regler så skulle passa utmärkt. Dessutom är poliskåren servern viktigaste chef sits om man frågar mig och det verkar vara den mest händelserika och roliga så hade uppskattat att få bli chef just där

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit polis innan och polischef på en annan server länge sedan. Kan alla anställnings metoder vet hur man hanterar stress och har bra koll på det mesta alltså en bra matchning. Är erfaren då jag känner många poliser.

Berskiv din karaktär? björne är en 22 årig man som alltid har haft ett intresse för bilar samt att hjälpa folk. Han föddes på landsbygden men flyttade in till Unive vid en tidig ålder, han började sitt liv som en anställd på postkort jobbade sig sem till Marjas där han blev chef genom ett hårt arbete i en månad. Sen så blev Ludvig en lagbrytande individ som satt länge i fängelset för sina brott han gick sen i rehab och tog över företaget Trygg hansas han tog upp de på listan och överlämnade sen det till sin trogna biträdande chef. Efter det så tog han över chefssitsen på Saras bil och mc. Han gillar att meka med bilad men är ej så bra på det och vill då ha ett arbetslag som hjälper honom och ser då att Falck har en ledig chefssits så han börjad jobba sig dit. Detta var då hans förra yrke iallafall ett av dem och nu satsar han på att bli chef på poliskåren då han har ett nyfunnet intresse för den goda sidan av lagen

Hur ofta kommer du vara inne? hela dan typ

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka