Nekad Bohoe | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bohoe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olof

Vad är ditt discord namn? Gurgimal

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Malik Dalasi, uppväxt i stockholm i förorten, tycker om motorfordon och att tjäna pengar genom att arbeta hårt. Malik har som mål att tjäna tillräckligt med pengar för att köpa en schysst sportbil. Han vill kunna leva att bra liv med pengar så det räcker för alla roliga saker som finns!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med trevliga bemötande, uppföra mig och hjälpa andra på bästa sätt med deras problem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska spela för båda partenas skull så man ska inte spela för att ha roligt inte för att vinna eller få pengar/makt för det är inte roligt det ska vara roligt för båda 2.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska bemöta folk med en god ton, man ska ha en lämplig profil, alltså inte en oläplig profilbild t.ex, i ett gäng får man inte utföra en stormning på ogiltiga grunder, är man i ett gäng gäller det att vara diskret och hålla sig till gängets grunder.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har kört lite grann innan, men inte super mycket.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt lugn och har respekt mot andra, vill verkligen bli medborgare så jag kan komma igång med mitt rollspel och tjäna pengar och endast göra bra saker för servern.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär" och "Vad kan du bidra med till serverns RP" Men även skriv mera

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka