Inaktuell Bogha1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Vad är ditt namn i verkligheten? William.

Ditt discordnamn: Bogha1

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Eftersom jag kommer vara hjälpsam och alltid försöka hjälpa folk som behöver hjälp. Jag kommer försöka få ordning på RPen och jag har också spelat på servern i ett tag så jag har mycket kunskap inom RPen och speciellt krim RPen då jag varit krim i 2 år ungefär.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle säga att krim RPen inte fungerar så bra det förekommer mycket lall där samt andra regelbrott som brist på social RP, sunt förnuft, powergaming. Dom flesta kör bara för att skjuta och få fler vapen istället för att ha roliga långdragna scenarion. Det sker dessutom mycket regelbrott bland andra spelare som inte är RPar kriminella.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att specca mycket och vara snabba på reports samt att jobba som ett lag för att lösa allt som inte fungerar så att alla kan ha roligt när de spelar på servern.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det gäller lite samma sak som medlemskaps ansvarig att man alltid ska agera professionellt i alla typer av situationer eftersom man representerar servern. Man ska inte sitta och bete sig oseriöst i staff ärenden som reports ingame och ärenden utanför spelet som i discord.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer nog inte RPa så mycket ifall jag nu blir Helper eftersom jag vet om att det kräver att man jobbar hårt och visar framfötterna för att senare kunna bli upphöjd till MOD. När det gäller mitt privata liv så kommer jag ju självklart prioritera skolan och familjen men ändå vara aktiv staff samtidigt. Så det blir väl runt omkring 3 - 5 timmar om dagen jag kommer kunna göra staff ärenden och om det kommer något viktigt som jag behöver ta tag i så kommer jag självklart meddela ut inaktivitet.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit MA, MOD, kriminell ansvarig, donation ansvarig och helper grupp ledare. Så jag vet hur allt fungerar sedan tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba inom allt men är mest intresserad utav kriminell och donation ansvarig som jag var tidigare. Då jag känner till och kan dom bäst.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka