Accepterad Bogha | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199070022145/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? SEN BOGHA 父#0985

Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är heter Bogha Sen och han är 21 år gammal. Han växte upp i Norge med hans mamma och pappa. Han bodde i Norge tills han blev 3 år gammal. När han blev 3 år gammal så flyttade han till en stad i Sverige som i dag heter Unive. Han efter 1 år i Sverige så dog Bogha Sens mamma. Efter hans mamma dog så hade Bogha Sen och hans pappa det svårt ute i Unive. Efter 4 år när Bogha sen fyllde 8 år så hade inte Bogha Sens pappa råd att betala hyran till lägenheten längre, så Bogha Sen och Bogha Sens pappa fick flytta ut på gatan. Bogha Sen och Bogha Sens pappa bodde ute på gatan i 8 år, efter dom 8 åran så hade Bogha Sen blivit 16 år gammal. Till Bogha Sens födelsedag fick han inget förutom att en man som gick förbi gav dom 100 millioner. Så Bogha Sen och Bogha Sens pappa skaffade ett företag som i dag heter Autoexperten, som har i dag 900 millioner i kassan och är stadens företag som har mest pengar inne i kassan än något företag i Unive. efter 4 år när Bogha Sen fyllde 20 år gammal dog Bogha Sens pappa av Cancer. Bogha Sen var ledsen för han hade ingen familj kvar, men efter 1 år så fyllde Bogha Sen 21 år och Bogha Sen hade glömt bort hur Bogha Sen pappa och mamma hade dött och han fortsatt sitt liv lyckligt med alla hans vänner i staden Unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad eftersom jag kommer vara aktiv ofta och länge per dag. Jag har en hög RP nivå. Jag har varit det förr så jag vet hur man ska vara, och jag bidrar med mycket därför att jag är aktiv så mycket så om jag har ett jobb på t.ex Auto så kommer det vara bra därför att då kommer jag vara där ofta så Auto kommer vara öppet länge per dag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad då jag tycker att jag har en hög RP nivå, och att jag vill kunna få mer roligare jobb som man kan Rpa mer på och hjälpa andra med.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag höll på att leta efter FiveM serverar och efter typ 2 - 3 dagar inne på Unive så tyckte jag att det var en bra server att börja rp på, med hög rp nivå och många rolig personer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bli bättre på att Rpa än vad jag är och att skaffa så många kompisar som möjligt att hänga med så jag inte är ensam när jag Rpar så jag istället kan ha roligt och RPa med kompisar som jag känner, och såklart att lära känna andra på Unive!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top