- Meddelanden
- 1,101
- Reaction score
- 130
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka som chef för AutoExperten.
Vad heter du IRL? Jag heter William.
Vad heter du på discord? Jag heter Bogha#0985
Hur gammal är du? Jag är 11 år gammal.
Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 347 timmar på fivem.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef hos auto för vi har för tillfället ingen chef och för att jag har ganska bra erfarenheter därför att jag har varit biträdande chef hos meko en gång. Jag vill också bli chef för jag tycker jag är trevlig och snäll och jag har lätt att säga till ifall någon börjar fråga jätte mycket när jag redan har sagt nej.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska bra erfarenheter genom att jag har blivit erfaren hos mekonomen på 2 dagar och har jag jobbat hos auto ett litet tag nu och jag har lagat och trimmat ganska många bilar på dom senaste 4 dagar jag har varit anställd hos auto.
Berskiv din karaktär? Minh karaktär heter Bogha Sen han är 21 år gammal och han är snäll, glad och trevlig och han gillar bilar väldigt mycket för att han tycker att bilar har varit coola sen han var ung. Han har alltid velat varit chef på antingen meko, auto eller vianor. Och han har ganska många vänner och många gillar hans skratt.
Hur ofta kommer du vara inne? Schema:
Måndag: 15:30-23:00.
Tisdag: 15:30-23:00.
Onsdag: 13:30-22:00.
Torsdag: 15:30-23:00.
Fredag: 15:30-05:00.
Lördag: 13:00-02:00.
Söndag:14:00-00:00.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Jag heter William.
Vad heter du på discord? Jag heter Bogha#0985
Hur gammal är du? Jag är 11 år gammal.
Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 347 timmar på fivem.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef hos auto för vi har för tillfället ingen chef och för att jag har ganska bra erfarenheter därför att jag har varit biträdande chef hos meko en gång. Jag vill också bli chef för jag tycker jag är trevlig och snäll och jag har lätt att säga till ifall någon börjar fråga jätte mycket när jag redan har sagt nej.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska bra erfarenheter genom att jag har blivit erfaren hos mekonomen på 2 dagar och har jag jobbat hos auto ett litet tag nu och jag har lagat och trimmat ganska många bilar på dom senaste 4 dagar jag har varit anställd hos auto.
Berskiv din karaktär? Minh karaktär heter Bogha Sen han är 21 år gammal och han är snäll, glad och trevlig och han gillar bilar väldigt mycket för att han tycker att bilar har varit coola sen han var ung. Han har alltid velat varit chef på antingen meko, auto eller vianor. Och han har ganska många vänner och många gillar hans skratt.
Hur ofta kommer du vara inne? Schema:
Måndag: 15:30-23:00.
Tisdag: 15:30-23:00.
Onsdag: 13:30-22:00.
Torsdag: 15:30-23:00.
Fredag: 15:30-05:00.
Lördag: 13:00-02:00.
Söndag:14:00-00:00.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.