Nekad Bogha | Chef-jobb ansökan [Christoffer Wanzel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka som chef för securitas.

Vad heter du IRL? Jag heter William.

Hur gammal är du? Jag är 11 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? 316 timmar har jag på fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill bli securitas chef igen efter jag slutade för jag saknar vara chef där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfarenheter genom att jag blev för biträdande chef och sen blev jag securitas chef där på två dagar sen när jag avgick då blev jag polis så jag skulle säga att jag har ganska bra erfarenheter.

Berskiv din karaktär? Han heter Bogha Sen och han är 21 år gammal han har alltid gillat bilar. Mest teslor för att han har alltid gillat att hjälpa naturen bli bättre för djuren så man inte släpper ut lika mycket avgaser. Han gillar att hjälpa allt och alla som behöver och måste ha hjälp. Han är en snäll, rolig och skön kille. Han är bestämd om inte folk lyssnar på när han pratar eller säger något som är väldigt viktigt. Om någon frågar han om dom kan hoppa in i bilen för dom ska någon stans och undrar om han kan köra dom någon stans då säger han alltid okej hoppa in och när dom har hoppat in frågar han vart dom ska. Om dom nyss har startat så kör han dom till polisstationen så dom kan ta sitt legitimation och sen kör han dom till körskolan så dom kan ta ett körkort före dom köper en bil eller börjar åka bil. Han brukar vara mycket med folk och han är inte blyg alls han kan säga saker till folk han litar på han har bara tio vänner men han litar på dom jätte mycket och han kan säga vad som helst till dom. Han är halv svensk och halv norsk. Han bodde i Norge tills han blev tre år gammal. När han blev tre år gammal valde hans föräldrar att flytta till Sverige och att han ska starta skolan och ha sitt liv där.

Hur ofta kommer du vara inne? Schema:
Måndag: 15:30-23:00.
Tisdag: 15:30-23:00.
Onsdag: 13:30-22:00.
Torsdag: 15:30-23:00.
Fredag: 15:30-05:00.
Lördag: 13:00-02:00.
Söndag:14:00-00:00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle bara gått vidare och spelat som polis ifall det händer att jag blir nekad.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja.

- REP
Din ansökan är bra gjord, men den behöver utvecklas. Men i Securitas är en OOC regel 13+. Och om vi tar in en chef som är under 13, då är de väldigt "Oskyst" för de personer som har blivit nekad till Securitas innan för deras ålder. Jag säger inte att jag "Skyller" eller "Kritiserar" din ålder. Jag säger bara att du skall ansöka till positioner efter din ålder precis som alla andra indivder i detta nätverk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka