Accepterad Bogha | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070022145/

Ditt Hex-ID: 110000142258a01

Vad är din discord tagg? Bogha#0985

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: PowerGaming och Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag helt enkelt gjorde suntförnuft och powergaming när jag åkte när för den där rampen hos autoexperten och det enda jag sa var AJ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände direkt före jag blev bannad var att jag åkte när för rampen hos autoexperten och genom att göra det gjorde jag suntförnuft och powergaming, Och jag blev bannad då när jag var hos saras för det tog lite tid innan jag såg att staffen hade taggat mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel genom att hoppa ner för den där scenen bara för att jag tyckte det går snabbare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Jag rdma när jag först var ny i servern för jag visste ingenting om att man inte fick döda personer så jag gick runt och dödade personer. 2. Jag vdma genom att jag körde över en person med mening men det hängde ihop med rdmen för det var två i en ban. 3. Jag powergamea genom att jag körde på massor av tegelbitar och bilen gick sönder, den började ryka och allting men jag bara hoppade ut ur bilen och sprang iväg till staden. 4. Det var också powergaming genom att jag blev påkörd av en cross och när jag väl blev påkörd ställde jag mig upp och bara gick iväg som att det var ingenting. Och mitt sätt jag tog lärdom av mina tidigare bans genom att jag joinade discord server och läste varenda regel och jag frågade alltid innan jag gjorde någonting.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte hoppat ner för scenen och istället bara kört när där man kommer upp eller så hade jag kunnat rpat bättre genom att inte bara säga aj att istället säga aj aj jag har jätte ont i huvudet jag behöver alvedon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte hoppa ner där bara för att det ska gå snabbare och inte bara för att andra som inte och jobbar hos auto också hoppar ner för den.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka