Accepterad Bogha | Ban överklagan [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070022145/

Ditt Hex-ID: 110000142258a01

Vad är din discord tagg? Bogha#0985

Vem var det som bannade dig? Sako

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lall och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tazera någon när dom satt i bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte tazera någon ur bilen för han hade kidnappat två personer i sin bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för egentligen skulle jag tagit dit förstärkning eller så borde jag kallat på polisen för egentligen ska inte Securitas ta hand om kidnappning egentligen ska polisen ta hand om kidnappning och grejer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad fyra gånger och jag har lärt mig att man ska alltid rpa saker aldrig lalla runt och man ska inte rdma bara för någon slår till dig en gång och inte slår till den igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kört efter han i min bil eller till kallat polis som hade kommit och jagat efter han så inte jag som är Securitas ska göra någonting som jag egentligen inte ska göra för mitt yrke är Securitas och dom ska egentligen mer bara ta bort personer från platser och ta personer i handbojor till polisen kommer och tar dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag inte ska tazera på en bil och till kalla polis för sånt arbete som polis ska ta hand om eller flera ska ta hand om.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka