Dubbelpost Bogha | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199070022145/

Ditt Hex-ID: 110000142258a01

Vad är din discord tagg? Bogha#0985

Vem var det som bannade dig? VεИi Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag jag när jag körde upp mot bron så krockade jag så hela bilen gick sönder och jag bara låtsades som jag inte hade ont.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte upp för en backe för att komma upp dit bron sen krockade jag en liten gång men sen krockade jag så hela bilen nästan gick sönder och jag bara fortsatt köra även fast jag skulle rollspelat det som det hade varit i verkligheten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde mycket fel kan jag erkänna för att jag redan har blivit avstängd av powergamin men då var det för någon körde på mig och inte att jag krockade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att inte lalla runt för det är en väldigt seriös rollspel server. Jag har lärt mig att rollspela allting som ska rollspelas. Och jag har lärt mig att inte tänka på andra och vad dom gör att tänka på vad jag gör istället och att jag inte ska göra det felet dom gjorde för då är jag inget bättre än dom för jag gjorde exakt samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppat ut ur bilen och gått på ner på knä och ringa ambulansen som man hade gjort om man hade rollspelat på riktigt så man inte låtsas som man har krafter och man tror man kan göra vad man vill bara för det är ett spel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska rollspela om jag krockar fast jag har bil bälte på mig och rollspela nästan allting som går att rollspelas och man ska alltid inte försöka komma undan med något som ska rollspelas.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka