Nekad Bogha | Ansökan till Servervakt [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Vad är ditt namn i verkligheten? Bogha

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2009

Vad heter du på discord? Jag heter Bogha#0985

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Schema:

Måndag: 15:30-23:00.
Tisdag: 15:30-23:00.
Onsdag: 13:30-22:00.
Torsdag: 15:30-23:00.
Fredag: 15:30-05:00.
Lördag: 13:00-02:00.
Söndag:14:00-00:00.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ett år men jag gjorde ett nytt konto så timmarna stämmer inte.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade kollat på scenarier så jag ser om dom rpar bra eller om någon rdmar där eller bryter mot reglerna i det scenariot dom håller på att rpar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag är aktiv väldigt mycket och spelar på servern länge varje dag och jag vill se så ingen kommer undan med t.ex. Att dom rdmar, metagamear, vmdar eller powergamear.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att jag är online länge och jag agerar om någon bryter mot reglerna och om dom har gjort något jätte dåligt så säger jag till support eller högre.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt just för att jag är online ofta. Ifall någon pmar mig på discord så svarar jag oftast ganska snabbt ifall jag inte gör någonting eller sover. Jag är oftast inte upptagen så om någon behöver hjälp så kan jag hjälpa dom ganska snabbt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa personer genom att reviva dom ifall dom blev rdmade eller vdmade. Jag vill också kunna kicka eller banna folk ifall dom har gjort fel i scenarion som jag är med i eller att dom pratar ooc som t.ex. Att säga hur spawnar man in sin bil.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? [Detta är servervakt kommandos] /svban id anledning /kick id anledning /revive id /toggleid

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad på Unive servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har blivit bannad på servern förut mest för powergaming och rdm men jag har lärt mig ifrån minna misstag. Så en gång blev jag bannad för powergaming för att någon körde på mig i 3 km/h och jag trodde jag inte behövde rpa det för att han körde in i mig så långsamt så jag ställde mig upp och bara började gå igen. En annan gång blev jag bannad för rdm för att jag var ny på servern så jag visste inte att man behövde kriminell roll för att köpa kniv och döda folk så jag hade köpt en kniv och då hotade någon mig och då tog jag min kniv och dödade han även fast han hade en taser mot mitt huvud.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka