Nekad Bogha | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2009

Vad heter du på discord? SEN BOGHA 父#0985

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Schema:
Måndag: 15:25 - 22:25
Tisdag: 15:25 - 22:25
Onsdag: 13:35 - 22:15
Torsdag: 15:25 - 22:25
Fredag: 15:15 - 04:15
Lördag: 13:15 - 04:05
Söndag: 13:10 - 23:10

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i en månad men jag har lärt mig mycket genom tiden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag tagit ett stor ansvar genom att försöka mitt allra bästa med att vakta servern genom att kicka eller svbanna folk som bara springer runt och bryter mot Unives regler och inte bryr sig om att ens försöka börja rpa inne på servern och inte tar rpen på alvar. Jag skulle sett till så att alla inne på Unive får en bättre upplevelse genom att helt enkelt bara vakta servern så bra jag kan genom att åka runt på ställen i servern som det händer mycket lall och såna grejer som gör så att det förstör rpen inne på servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag är online ofta och länge per dag och då ifall jag blir servervakt då slipper jag skriva en /report varenda gång istället för en /report så kan jag själv antingen kicka dom eller svbanna dom som bryter mot reglerna och inte tar rpen på alvar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunnat göra Unive till en bättre plats genom att jag hade vaktat servern genom att jag åker runt på ställen runt servern som det oftast händer mycket lall och sånt och när jag jobbar så kan jag hålla koll där ifall mina kollegor eller någon annan lallar runt när jag håller på att jobba så dom stör mig när jag jobbar. Genom att jag är aktiv länge och ofta per dag och genom att jag redan försöker så bra jag kan nu när jag bara är whitelistad genom att hela tiden klippa och skicka en /report när någon bryter mot reglerna och få doms ID ifall support inte kommer i tid och då genom att jag har klipp på det han gjorde eller så och ID så hoppar jag support och visar det han eller hon har gjort för en support.

Varför ska just du bli servervakt? För jag känner mig för att ta nästa steg genom att bli servervakt och börja vakta servern mer och då jag är aktiv ofta och länge per dag och jag har en hög rp nivå. Jag vill göra servern en bättre plats för oss alla att börja rpa i och börja ta rpen mer på alvar istället för att alla lallar runt och inte tar rpen på alvar.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna vakta servern ännu mer än vad jag redan gör och göra server för en bättre plats för oss alla inne i server genom att kicka eller svbanna folk som håller på att bryta mot Unives regler inne på servern. För jag är snäll och schysst mot folk och jag försöker hjälpa dom så bra som det går redan nu men jag vill bli servervakt så jag kan hjälpa dom ännu mer än vad jag redan gör.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? [Detta är servervakt kommandos] /svban id anledning /kick id anledning /revive id /toggleid /dv

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 1. Jag rdma när jag först var ny i servern för jag visste ingenting om att man inte fick döda personer så jag gick runt och dödade personer. 2. Jag vdma genom att jag körde över en person med mening men det hängde ihop med rdmen för det var två i en ban. 3. Jag powergamea genom att jag körde på massor av tegelbitar och bilen gick sönder, den började ryka och allting men jag bara hoppade ut ur bilen och sprang iväg till staden. 4. Det var också powergaming genom att jag blev påkörd av en cross och när jag väl blev påkörd ställde jag mig upp och bara gick iväg som att det var ingenting. Och mitt sätt jag tog lärdom av mina tidigare bans genom att jag joinade discord server och läste varenda regel och jag frågade alltid innan jag gjorde någonting.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Din servervakts ansökan har blivit nekad
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Då du redan har fått ett svar denna vecka skriv en ny nästa vecka och skicka in då.

Bra skrivit dock.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka