Nekad Bogha | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bogha1

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
130
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2009

Vad heter du på discord? SEN BOGHA 父#0985

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Schema:
Måndag: 15:25 - 22:35
Tisdag: 15:25 - 22:35
Onsdag: 13:35 - 22:45
Torsdag: 15:25 - 22:35
Fredag: 15:25 - 05:25
Lördag: 13:25 - 04:25
Söndag: 14:15 - 23:15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i drygt en månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle börjat ta mycket mer ansvar genom att varna, kicka eller svbanna folk som lallar runt eller bara bryter mot alla regler inne på Unive som helt enkelt inte bryr sig om att ens försöka komma in till rpen och börja rpa inne på Unive. Jag skulle också börja hålla koll på alla ställen och varna, kicka eller svbanna alla personer inne på Unive servern som ofta lallar eller bryter mot Unives regler så ingen kommer undan att bryta mot reglerna på Unive eller inte tar rpen seriöst eller personer inne på servern som inte rpar på alvar. Så jag ska helt enkelt vakta servern så bra som jag kan och göra mitt allra bästa för att göra att Unive blir en bra plats för nya spelare som kommer in i servern.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servrvakt är att jag är aktiv och länge per dag på Unive server och för det är folk som t.ex mina kollegor på autexperten inne på servern som lallar runt hela tiden men jag kan inte göra så mycket förutom att göra en /report och när väl supporten har kommit så har dom oftast sluta lalla. Så jag hatar helt enkelt att folk som skulle blivit bannade för att brutit mot Unives regler kommer undan med sin ban och bara förtsätter lalla runt hela tiden på ställen som t.ex torget, auto, marja, brittas, vianor och piren.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kuna bidra till att göra Unive till en bättre plats genom att jag skulle kunna kicka eller svbanna personer som lallar runt inne på Unive och inte tar rpen seriöst när dom rpar. Genom att jag är aktiv länge och ofta per dag och att jag redan försöker mitt bästa som whitelist genom att göra /report varje gång jag ser någon som lallar runt eller bryter mot reglerna inne på Unive. Genom att jag åker runt på flera ställen och vaktar och håller koll på spelare så ifall dom börjar lalla så är jag där och kollar så jag kan kicka dom eller svbanna dom så dom inte kommer undan med att lalla efter som jag hatar folk som kommer undan med kicks eller svbanns.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag känner mig redo att ta nästa steg genom att bli servervakt på Unive och för jag har en ganska hög rp nivå. Jag är aktiv länge och ofta per dag på Unive och för jag försöker så gott som jag kan att redan nu göra Unive till en bättre plats för oss alla och rpa i redan nu bara som whitelist.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för jag vill kunna göra Unive till en bättre plats för alla som kommer in på Unive men särskilt nya spelare bara för att dom ska kunna komma in rpen och kunna starta rpa och för jag ska kunna kicka och svbanna folk som inte beter sig och bryter mot Unives regler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? [Detta är servervakt kommandos] /svban id anledning /kick id anledning /revive id /toggleid /dv

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 1. Jag rdma när jag först var ny i servern för jag visste ingenting om att man inte fick döda personer så jag gick runt och dödade personer. 2. Jag vdma genom att jag körde över en person med mening men det hängde ihop med rdmen för det var två i en ban. 3. Jag powergamea genom att jag körde på massor av tegelbitar och bilen gick sönder, den började ryka och allting men jag bara hoppade ut ur bilen och sprang iväg till staden. 4. Det var också powergaming genom att jag blev påkörd av en cross och när jag väl blev påkörd ställde jag mig upp och bara gick iväg som att det var ingenting. Och mitt sätt jag tog lärdom av mina tidigare bans genom att jag joinade discord server och läste varenda regel och jag frågade alltid innan jag gjorde någonting.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

+rep
Discord: StiZZe_#4481
--------------------------
Support
--------------------------
Svara snabbt PM!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka